Fshion Days a ajuns sa livreze intre 6% si 10% din comenzi prin intermediul retelei Postei Romane, la mai putin de jumatate de an de la lansarea optiunii, conform precizarilor facute de catre Robert Berza, general manager Fashion Days, in cadrul ecomTEAM, eveniment organizat de wall-street.ro.

Fashion Days a introdus in octombrie 2017 optiunea de livrare a comenzilor pentru clientii sai, prin intermediul retelei Postei Romane. Astfel, clientii retailarului online pot opta sa isi ridica coletele dintr-unul din cele peste 500 de Oficii Postale din intreaga tara.

“Am lansat anul trecut acest serviciu si in acest moment trimitem, in functie de perioada, intre 6 si 10% din comenzi prin retelei Postei Romane, deoarece sunt anumiti clienti care prefera mai livrarea la punct fix”, a declarat Robert Berza, general manager Fashion Days.

In momentul plasarii comenzii, clientii Fashion Days au optiunea de a-si alege Oficiul Postal unde doresc sa le fie livrat coletul, iar ulterior sunt informati asupra sosirii coletului prin intermediul unui SMS de confirmare, dupa care au la dispozitie 7 zile calendaristice pentru a-si prelua comanda. In plus, clientii isi pot ridica inclusiv sambata coletele de la Oficiile Postale care au program in weekend.

Partenerii ecomTEAM 2018:

Powered by FAN Courier

Main partner: Vtex

Citeste si:
Fashion Days intra in showroom-urile eMAG si mizeaza pe marca...
Fashion Days merge in offline...

Gold Partners: EasyPost

SIlver Partners: Banca Transilvania, RTB House, PayU, eMAG Marketplace, DWF, Twispay, Breslo,

Sponsori: Libris, CustomSoft, Gun Media, Answear, Bluegento, TBI Bank, Orange, Flowers by Magnolia

Cu sprijinul Mercedes, Autonom Rent-a -Car si Mobila Dalin

Citeste si:
Fashion Days, pe urmele eMag: Colete la Posta Romana
Fashion Days, pe urmele eMag:...

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Analiza Fashion Days: Ce branduri pun romanii in wishlist