Piata serviciilor de plati online trece prin schimbari majore, intr-un spatiu extrem de dinamic, considera Brian Kilinc, CTO la 2Checkout, fost Avangate, si manager al unei echipe de peste 100 de specialisti IT. Printre schimbari se numara cele de reglementare, atat globale cat si la nivel national. In paralel, magazinele traditionale realizeaza din ce in ce mai puternic ca nu pot supravietui daca nu intra si in online - puternic si eficient, spune specialistul, invitat la emisiunea IESIT DIN TIPAR a wall-street.ro.

Pe de alta parte, si magazinele care in mod traditional au existat doar pe Internet au inceput sa se gandeasca din ce in ce mai mult la o formula de intrare in zona brick and mortar; asistam, deci, la o schimbare de paradigma care s-a accelerat in ultima perioada, aceea a necesitatii unui model de business omnichannel.

Ce vor magazinele online de la un procesator de plati? "In esenta, vor trei lucruri: sa ii ajutam si sa ii sprijinm in cresterea ratelor de conversie prin raspunsuri rapide, viteze bune de procesare si chiar one click payment (plata printr-un singur click). In al doilea rand, ne cer sa ii ajutam sa faca business mai bine, mai eficient - si aici putem sa ii ajutam prin eliminarea anumitor greutati, pe zona de suport; de exemplu atunci cand tranzactiile nu sunt acceptate. Nu in ultimul rand, clientii magazine online cer ca toate acestea sa fie facute intr-un mediu sigur, protejat.

"In special in zilele de azi, cu atatea atacuri informatice, securitatea a devenit un subiect foarte serios si luat in seama de magazinele online", puncteaza specialistul 2Checkout.

Ce business online si-ar deschide Brian Kilinc si in ce ar invest? Ce trebuie sa iei in calcul atunci cand alegi o platforma de eCommerce, dar si ce ar schimba la piata eCommerce afla din interviul video cu specialistul 2Checkout.

Citeste si
Magazinele online, tot mai constiente de performance marketing