evoMAG estimeaza o crestere de peste 30% a vanzarilor de televizoare in perioada mai-iulie, generata, in primul rand, de interesul crescut al romanilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal. Cresterea categoriei TV de pe evoMAG.ro este raportata la perioada similara a anului trecut.

„Pasiunea romanilor pentru fotbal se vede inclusiv in business-ul de retail electro-IT. Pana la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne asteptam sa vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% fata de anul trecut. La nivelul intregului an, estimam o crestere cu 20% a vanzarilor de televizoare, generata atat de dorinta romanilor de a viziona meciurile de fotbal din aceasta vara la televizoare mai performante, cat si de oferta diversificata pe care o vom avea si in continuare pe aceasta categorie de produse”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Categoria TV inregistreaza de la inceputul anului si o crestere a pretului mediu de achizitie, o consecinta inclusiv a cresterii puterii de cumparare a romanilor. Spre deosebire de anul trecut, clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult acum pentru un televizor, daca acesta are tehnologie de ultima generatie. Pretul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.500 de lei, in 2017, la peste 1.800 de lei anul acesta.

Ce urmaresc romanii la achizitia unui televizor?

- Sa fie cat mai performant
- Sa permita conectarea la internet (wireless)
- Sa fie Full HD sau UHD (4K)
- Sa aiba o diagonala de cel putin 80 de cm
- Sa aiba un sunet cat mai clar si puternic
- Sa fie la reducere

In aceasta perioada, clientii evoMAG vor putea achizitiona televizoare de ultima generatie la preturi reduse cu pana la 50%.

In ce ar trebui sa...
Citeste si: In ce ar trebui sa investeasca ownerii de magazine online de fashion


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Cel.ro, crestere cu 50% a numarului de comenzi pe T1