Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu acelasi nume, specializat in comercializarea de articole de moda online raporteaza o crestere de 80% a cifrei de afaceri in semestrul 1 al acestui an fata de aceeasi perioada a anului 2017. Pe o piata de 300 mil de euro, retailerul polonez de fashion online lansat in Romania la finalul anului 2015 a castigat pana in prezent o cota de piata de 6,7%.

Vino la retailArena 2018 pentru a discuta cu lideri din eCommerce si retailul tradtional din Romania, in cel mai amplu eveniment anual romanesc dedicat industriei.

“Cresterea din acest an se datoreaza in mare parte strategiei sustinute de a oferi servicii mai bune dar si o selectie de branduri internationale cat mai variate clientilor nostri. In 2018 am adaugat in portofoliu branduri noi precum Tommy Jeans, Armani Exchange, Tally Weijl. Dincolo de eforturile de a usura procesul de achizitie efectiv, incercam sa fim un reper de stil pentru clientii nostri. Colaboram cu cei mai buni specialisti de moda din Romania pentru a oferi solutii de styling bazate pe cele mai cautate tendinte in moda, sub forma articolelor tematice si workshop-urilor video”, declara Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Strategia Answear.ro este strans legata de cresterea accelerata a fashion retail-ului online in Romania, intr-o piata in care consumatorii isi cunosc deja bine brandurile favorite si vor sa petreaca mai putin timp in magazinele fizice.

“Estimam sa incheiem anul 2018 cu o cifra de afaceri de 20 milioane euro, deci aproape o dublare fata de 2017. In acest sens, ne-am pregatit deja din timp pentru campania de Black Friday din acest an, in cadrul careia vom avea oferte foarte bune cu care venim in intampinarea clientilor nostri”, adauga Raluca Radu.

Answear.ro s-a aflat anul trecut in fruntea clasamentului in ceea ce priveste procentul de vizite si comenzi provenite de pe device-uri mobile la nivelul grupului Answear. Cresterea a continuat si in prima jumatate a lui 2018, cand tranzactiile pe mobil au crescut cu 130% fata de primele 6 luni ale lui 2017. In acest context, Answear.ro a lansat in luna februarie a acestui an aplicatia pentru mobil care a inregistrat un numar de 56.000 download-uri pana in prezent. Astfel, Romania a fost printre primele piete care au lansat aplicatia pentru mobil Answear deoarece Romanii cumpara pe mobil mai mult decat alte piete precum Cehia, Polonia, Ungaria, unde Answear este prezent.

In cadrul aplicatiei se pune accent pe usurinta folosirii contului de utilizator care este conectat cu ANSWEAR CLUB, programul de fidelizare prin care la fiecare achizitie clientul primeste 10% reducere, sub forma punctelor de fidelitate care se acumuleaza in cont. Wishlist-ul este si el foarte usor de folosit pentru a face mai usoara posibilitatea utilizatorului de a-si salva si compara produsele in lista de favorite. Accentul experientei de utilizare mobile app cade pe calitatea imaginilor si pe intreaga experienta de folosire, de la evidentierea celor mai bune oferte, livrarea si returul rapid si usor, pana la informatii detaliate ale produselor (video-uri dedicate, tabele de marimi, culoarea produsului etc)

Peste 60% dintre clientii Answear.ro sunt femei, astfel ca produsele cele mai bine vandute sunt din categoriile preferate de acestea – cum ar fi pantofi, jachete, rochii, camasi si topuri, iar printre cele mai apreciate branduri sunt Tommy Hilfiger, Guess, Levis, Calvin Klein, New Balance, Under Armour, Adidas Originals, Nike.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Answear, vanzari mai mari dupa solutii de automatizare de marketing