Black Friday 2018 la eMAG a fost anuntat oficial de catre reprezentantii retailarului online. Sarbatoarea reducerilor din acest an va avea loc pe data de 16 noiembrie.

Impatimitii reducerilor asteapta an de an campania organizata cu ocazia Black Friday pentru a-si cumpara produsele preferate la preturi mai mici Anul acesta, retailarul online eMAG a setat evenimentul Black Friday 2018 pe data de 16 noiembrie, anul trecut fiind organizat pe data de 17 noiembrie.

Ca de fiecare data, eMAG desfasoara campania de reduceri initiatia cu ocazia sarbatoririi Black Friday pe parcursul unei singure zile.

Black Friday 2018 la eMAG: ce strategie are retailarul online

Black Friday 2018 eMAG
“Vrem sa oferim cele mai bune preturi si am facut si un soi de spectacol in ultimii ani, punand la vanzare aur, masini, vacante. Nu am mai putea face astea daca ne-am intinde pe cateva zile”, a declarat CEO-ul eMAG, conform start-up.ro.

Acesta a mai adaugat faptul ca strategia retailarului online este aceea de a se situa cu 10% sub orice concurent in editia de Black Friday 2018.

Black Friday 2018 la eMAG: cum a fost editia de anul trecut
Black Friday 2018 eMAG

Anul trecut, eMAG a organizat Black Friday pe 17 noiembrie, iar pana la ora 17:00 au fost comandate peste 843.000 de produse, fiind inregistrat un record de produse vandute in 9 ore. Valoarea cumulata a comenzilor plasate de clientii eMAG au ajuns la 270 milioane lei pana la acea ora, iar 2.800 de selleri din Marketplace au vandut peste 160.000 de produse.

„Este anul mobilului, peste 67% din traficul zilei de Black Friday 2017, a venit de pe mobil si asta arata ca „mobile shoppingul” este cel mai simplu mod de a comanda un produs sau un serviciu,” declara in acel moment Tudor Manea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri