Black Friday 2018 pe 16 noiembrie la CEL.ro: primele reduceri

Magazinul online CEL.ro anunta ca va organiza o noua runda de reduceri in campania de Black Friday pe data de 16 noiembrie. Vor fi adaugate alte sute de discounturi si produse noi care vor completa oferta. Retailerul declara ca obiectivul pe care si-l propune pentru Black Friday 2018 este de 200.000 de produse vandute si vanzari in valoare de 50 de milioane lei.

Interesul romanilor pentru acest eveniment este din ce in ce mai mare, iar retailerul a derulat în ultimele sase luni eforturi pentru a oferi clientilor produse la cele mai mici preturi, suplimentand stocurile, investind in echipa sa si eficientizand toate operatiunile logistice.

Printre cele mai interesante oferte pregatite de ca tre retailerul online ies in evidenta cele la telefoane, unde preturile incep de la 249 lei la telefoanele dual sim 4g. Cea mai considerabila reducere la smartphone poate fi gasita la Samsung Galaxy Note 9, care va avea un pret cu 1000 de lei mai mic.

Black Friday la CEL.ro aduce reduceri considerabile la categoria de electrocasnice, unde se pot gasi reduceri de pana la 40% la combine frigorifice si aspiratoare, 1750 discount la espressoare, iar pentru categoria de televizoare, reducerile pot ajunge pana la 1600 lei. Pentru laptopuri, magazinul a pregatit reduceri ce pot ajunge pana la 40% pentru produsele din gama Asus.

Ca noutate, anul acesta campania de Black Friday a retailerului va fi completata si de platforma Marketplace, lansata in primavara acestui an, unde 800 de parteneri vor oferi peste 100.000 de produse la preturi speciale pentru categorii precum mobila , bricolaj, decoratiuni sau articole sport si fashion.

Citeste si:
CEL.ro a dat in judecata eMag
CEL.ro a dat in judecata eMag
Citeste si:
Care sunt primele simptome care apar in caz de coronavirus?
Care sunt primele simptome...

Retailerul online asigura ca sistemul de rate in timp real va fi functional, iar clientii care doresc sa achizitioneze produse prin aceasta metoda de plata vor primi aprobarea in cel mai scurt timp posibil.

Primul weekend de discounturi a oferit informatii relevante despre dorintele consumatorilor, iar retailerul a reusit sa testeze intreaga organizare pentru a se asigura ca indeplineste asteptarile clientilor si ca produsele dorite ajung in timp util la acestia.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri