Platforma Cel.ro Marketplace evolueaza. Din dorinta de a veni in sprijinul celor care au deja interconectari dezvoltate cu celelalte platforme marketplace si vor sa-si largeasca publicul carora li se adreseaza cu inca 100 de mii de potentiali clienti zilnic, Cel.ro a realizat o traducere a propriului API in cel al eMag Marketplace.

Aceasta noua caracteristica a marketplace-ului permite ca seller-ii sa foloseasca aplicatiile dezvoltate pentru eMag Marketplace pe CEL.ro. Acestea includ, printre altele, modulele pentru cele mai populare platforme de ecommerce cum ar fi PrestaShop, OpenCart sau Magento.

In sprijinul deciziei de a adauga aceasta noua facilitate marketplace-ului Cel.ro au stat si urmatoarele observatii:

Toate marketplace-urile au acelasi mecanism de functionare, dezvoltarea noii caracteristici necesitand astfel un efort minim.

Exista deja dezvoltate diverse module de interconectare cu marketplace-ul eMag pentru majoritatea ERP-urilor si CMS-urilor, avand astfel mai mult sens traducerea API-ului decat creerea de module noi speciale pentru marketplace-ul Cel.ro.

Marketplace-ul se adreseaza cu precadere celor care nu au buget de investitii foarte mare si nici cunostinte tehnice foarte avansate iar o interconectare noua implica de obicei atat un efort financiar cat si unul tehnic.

Lansat la inceputul anului 2018, Marketplace-ul CEL.ro a ajuns la 1800 de parteneri inregistrati si peste 1 milion de produse listate, iar in ultimul an vanzarile au crescut cu peste 500%, ajungand pana la 15.000 comenzi lunare plasate pe site doar pentru partenerii din Marketplace.

Marketplace-ul CEL.ro vine in avantajul companiilor la inceput de drum si startup-urilor care pot vinde direct si astfel nu au nevoie de un site propriu. Acestea pot testa gratuit un nou canal de vanzare, iar investitia initiala necesara este mult redusa, accesand in acelasi timp si o baza impresionanta de clienti. Practic, Marketplace-ul CEL.ro este o platforma de comert electronic care poate fi folosita de orice industrie sau nisa specializata.

In ultimul an CEL.ro a investit peste 500.000 euro in tehnologie si dezvoltarea platformei, oferind functionalitati noi care au dus la o dublare a vanzarilor in platforma in ultimele luni. De-asemenea CEL.ro ofera suport dedicat tuturor partenerilor si cere constant feedback in vederea imbunatatirea functionalitatilor oferite.

Marketplace-ul implica si partea de promovare pentru parteneri: magazinul online ofera toate canalele de marketing pentru facilitarea promovarii produselor punand la dispozitia partenerilor know-how-ul acumulat in experienta de peste 15 ani in online.

Platforma a inregistrat vanzari crescute la gama de accesorii telefoane mobile, mobila, fashion si cosmetice, bricolaj, hobby si articole sportive, subliniindu-se astfel interesul crescut al clientilor fata de produsele din afara gamei electro-IT. Cele mai noi categorii adaugate sunt: suplimente alimentare, piese auto, obiecte de arta sau materiale de constructii.

Pentru anul 2019, retailerul online isi propune ca obiectiv sa inregistreze inca 3000 de comercianti noi, care sa aduca peste 2 milioane de produse, iar in acest sens isi va concentra toate eforturile pe procese, fluxuri si automatizari suplimentare, ajutandu-i pe parteneri sa vanda mai mult.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri