VTEX, furnizor global al platformei unificate de comert pentru companii mari si una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, potrivit IDC MarketScape si Gartner, extinde numarul de clienti din Romania si adauga in portofoliu retailerul de bijuterii, accesorii fashion si decoratiuni Meli Melo.

Noul website al Meli Melo, ce incorporeaza platforma unificata de ecommerce VTEX, va deveni operational la inceputul lunii septembrie. Prezenta platformei VTEX in centrul activitatii comerciale online a Meli Melo va permite accelerarea extinderii internationale a retailerului si va oferi clientilor o experienta online imbunatatita.

Folosind platforma VTEX, Meli Melo va avea toate resursele pentru lansarea de site-uri web proprii in mai multe tari, in doar cateva zile, fara niciun efort in ceea ce priveste componenta de IT.

Cu solutia VTEX, folosind doar partea de back-end, prin configuratii, orice retailer poate stabili noi preturi, in orice moneda, poate selecta produsele pentru vanzare din catalogul disponibil si poate alege pietele in care doreste sa vanda.

„In ultimii 3 ani, la VTEX, am investit milioane de dolari in ceea ce noi numim modulul de internationalizare: multicurrency, multicatalog, transport global etc. In urma cu doua luni, am incorporat o noua caracteristica in platforma, ce permite traducerea intregului catalog de produse in orice limba, iar acest lucru le ofera companiilor un avantaj semnificativ”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.

Citeste si:
OLX sau cum se comporta romanul "sub anonimat"
OLX sau cum se comporta...

„Obiectivele cu noua platforma sunt indraznete, iar noi ne-am dorit o platforma flexibila care sa ruleze foarte bine pe piata Romania si care sa ne permita dezvoltarea internationala. Aceasta platforma va fi integrata pentru a deservi mai multe tari, urmand sa o lansam in Romania la inceputul lunii septembrie si in alte tari incepand cu ultima parte a anului”, spune Alina Mitrica, B2B si ecommerce manager la Meli Melo.

Strategia VTEX vizeaza atingerea unui numar de 8 clienti pana la finalul acestui an si 15 pana la sfarsitului anului viitor.

„Piata romaneasca are un mare potential pentru VTEX si pentru strategia noastra de expansiune, asa ca am dublat bugetul de investitii destinat Romaniei, fata de estimarea initiala. De asemenea, in urmatorii doi ani, planificam sa dublam din nou investitiile”, mai spune Rafael Campos, mentionand ca, doar anul acesta, investitiile pe piata din Romania vor depasi 200.000 de euro.

Citeste si:
Zitec, parteneriat cu VTEX si devine primul furnizor agreat din tara
Zitec incheie un parteneriat...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
100.000 de opinii ale cumparatorilor online: ce vor romanii?