Schimbare radicala a campaniilor eMAG: Cum ti se pare noul spot?

eMAG lanseaza noua campanie de brand sub sloganul „Libertate in fiecare zi”, marcand astfel trecerea de la o comunicare centrata pe promotii la o abordare bazata pe inovatiile si serviciile pe care compania le dezvolta petnru clientii retailerului.

Noua promisiune de brand este sustinuta de faptul ca, in 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienti, «oferindu-le libertatea de a alege din optiunile cele mai diverse de livrare sau plata, retur rapid, rate avantajoase, branduri si oferte variate la nivelul gamei de aproximativ 6 milioane de produse, precum si posibilitatea de a comanda de oriunde, oricand, la orice ora», spun oficialii companiei.

„Invatam permanent si dezvoltam servicii si experiente pentru clientii nostri. Ne propunem sa vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de multi ani: cat mai putine bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalitati de plata si livrare, implitate prin intermediul aplicatiei de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricand. Prin tot ceea ce facem dorim sa oferim clientilor libertate in fiecare zi”, a declarat Iulian Stanciu CEO eMAG.

Noua identitate vizuala eMAG este sustinuta de un nou logo, mai proaspat si mai actual, in care ideea de libertate este redata de culorile in gradient, care permit o multitudine de combinatii din punct de vedere grafic. In anul in care romanii aniverseaza 30 de ani de libertate, noua campanie de brand este sustinuta de spotul care il are ca protagonist pe unul dintre cei mai remarcabili romani, Mihai Sora, filosof si sustinator al drepturilor omului, caruia comunismul i-a ingradit libertatea cand implinea 30 de ani.

Campania este realizata cu sprijinul consultantilor in strategie si design de brand de la Brandient, iar spotul a fost realizat de echipa Papaya Advertising.

Citeste si:
Vânzări pe marketplace: Principalele avantaje și provocări pentru...
Vânzări pe marketplace: Care...

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri