Cat au cumparat ungurii si bulgarii din magazinele romanesti de Black Friday

Comerciantii romani au vandut online, de Black Friday, in Bulgaria si Ungaria, produse in valoare de peste 17 milioane de lei, in crestere cu peste 16% fata de anul trecut, arata datele centralizate de PayU Romania.

Conform unui comunicat al companiei, transmis AGERPRES, in intervalul 22 - 24 noiembrie, din Bulgaria au fost generate cresteri importante pentru comerciantii romani, comparativ cu anul trecut.

In acest sens, numarul de tranzactii online a crescut cu 10%, ajungand la 15.507, iar volumul tranzactionat a depasit bariera de 10 milioane de lei, cu 28% mai mult fata de anul trecut.

De asemenea, in Ungaria, comerciantii romani din portofoliul PayU au inregistrat cu 33% mai multe tranzactii, numarul lor ajungand la 54.851.

"Pietele e-commerce din Bulgaria si Ungaria se dezvolta rapid. Acest lucru inseamna ca magazinele online din Romania pot avea acces la mai multi consumatori si isi pot creste vanzarile online. Pe langa extinderea operatiunilor in afara pietei locale saturate, acestia pot descoperi si isi pot dezvolta potentialul liniilor de produse, obiectiv ce nu poate fi adesea atins atunci cand se vinde doar pe piata interna", sustine Marius Costin, country manager PayU in Romania.

Valoarea medie a cosului de cumparaturi comandat in Ungaria a inregistrat o scadere de 24%, pana la 119 lei, iar in cazul Bulgariei s-a inregistrat o crestere de 15% si a atins suma de 738 de lei.

In topul produselor achizitionate in cele doua tari s-au aflat cele din categoria IT&C si fashion (imbracaminte, incaltaminte, accesorii).

PayU este un furnizor global de servicii de plata pentru companii. Compania este lider pe pietele din Europa Centrala si de Est si proceseaza tranzactii pentru comercianti precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, Virgin Mobile.

In Romania, PayU lucreaza cu parteneri ca Telekom, Blue Air, eMAG, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Fashion Days si altii.

La nivel global, PayU Group opereaza in 18 tari pe patru continente pentru sute de mii de comercianti si este detinut de Naspers, o companie multinationala originara din Africa de Sud, cu operatiuni in media si servicii online.

Sursa foto: unsplash.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri