In 2019, ANSWEAR.ro a inregistrat o crestere cu 35% a business-ului, ajungand la o cifra de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro. Rezultatele au fost generate mai ales de cresterea valorii medie a cosului de cumparaturi, dar si de amplificarea numarului de comenzi cu 30%.

”Eforturile noastre in 2019 au fost concentrate in directia adaugarii de noi branduri in portofoliul ANSWEAR. Aceasta dezvoltare a varietatii de branduri si produse a dus la cresterea cosului mediu de cumparaturi in magazinul nostru online. Printre brandurile nou aduse in portofoliu se numara Stuart Weitzman, Tommy Sport, Twinset, Coach, Iceberg, Red Valentino, Patrizia Pepe, Mou, Karl Lagerfeld, Dsquared2, Colmar. De asemenea, valoarea cosului mediu a crescut si datorita faptului ca zona de User Experience a fost imbunatatita foarte mult, la fel si mecanismele de recomandare a produselor similare si complementare”, spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR Romania.

La finalul anului 2019 s-au inregistrat pana la 30.000 de comenzi pe luna, cu o valoare medie a cosului de cumparaturi de 320 lei. Cea mai mare comanda a fost de 21.000 lei si a fost inregistrata in luna septembrie.

Retail jobs

Din cele 7 tari in care activeaza retailerul polonez, in 2019 Romania a fost a doua piata din punct de vedere al volumului de vanzari pentru ANSWEAR, situandu-se imediat dupa tara-mama, Polonia.

Cele mai vandute branduri ale anului 2019 au fost Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Guess Jeans, Medicine, ANSWEAR, adidas Originals, Calvin Klein Jeans si New Balance. O mare crestere pe final de an a fost inregistrata pentru brandurile Dr. Martens, Moon Boot, UGG si Polo Ralph Lauren.

Categoriile de produse care s-au vandut cel mai bine au fost paltoane, jachete si canadiene, pantofi sport, cizme si botine, dar in 2019 s-a observat o crestere a vanzarilor si in categoria de rochii odata cu diversificarea ofertei de branduri si produse pe aceasta categorie.

”Avem clienti din toate judetele tarii, iar numarul clientilor din afara Bucurestiului a crescut mult de la un an la altul. Orasele unde am avut cele mai mari volume de vanzari, in afara de capitala, sunt Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Brasov si Constanta”, mai spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR Romania.

Citeste si:
Raluca Radu, CEO Answear: Va urma o perioadă de reduceri la finalul...
Fashion ROute | Raluca Radu,...

Cea mai mare rata de crestere a volumelor de vanzari pe parcursul anului 2019 s-a inregistrat in judetul Brasov, cu 81% mai multe comenzi in 2019 fata de 2018. Alte judete in care ANSWEAR.ro a devenit mult mai popular decat cu un an inainte sunt Oradea, Arad, Prahova si Sibiu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri