Platforma InstaFlori.ro reprezinta o premiera in Romania, prin modalitatea de livrare si acoperirea nationala, magazinul online oferind flori de calitate premium pentru acasa sau pentru birou. Spre deosebire de serviciile de livrare de buchete care vizeaza in principal cadourile, InstaFlori.ro se adreseaza unui public mai larg, adept al conceptului Do It Yourself, persoane interesate si implicate in decorarea spatiilor in care traiesc sau muncesc. De altfel, un studiu realizat la finalul anului trecut in reteaua florariilor Floria a aratat ca 40% din achizitiile de flori sunt pentru acasa.

Florariile Floria, 7.7 milioane lei in 2019

InstaFlori.ro functioneaza ca extensie omnichannel a diviziei de florarii fizice a Grupului Floria, care anul trecut a generat o cifra de afaceri de 7,7 milioane lei in 2019, cu 15% mai mult decat in 2018.

Produsele de pe InstaFlori.ro sunt realizate de o echipa de designeri florali. Firele de flori sunt ambalate cu grija intr-o cutie personalizata si sunt livrate prin curier, oriunde in Romania, in 24 ore. Expertiza logistica a grupului Floria garanteaza calitatea si prospetimea florilor oferite, iar cutia InstaFlori.ro asigura conditii optime de transport.

Citeste si:
Floria a deschis o florărie într-un complex comercial
Floria a deschis o florărie...

Trendul ascendent al comertului cu produse destinate confortului casnic este cel care ne-a inspirat in dezvoltarea acestui nou proiect online. Tendinta pentru cresterea standardului de confort de acasa este o realitate europeana care incepe sa-si faca simtita prezenta si la noi. Vanzarea florilor in cutie - letterbox flowers - este un nou trend international, care face produsul simplu de livrat si ofera clientului libertate totala in ceea ce priveste modul de aranjare– declara Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Florile din portofoliu InstaFlori.ro sunt importate direct din Olanda, Columbia si Ecuador. Clientii au la dispoztie mai multe optiuni de cumparare: individual sau prin intermediul abonamentelor lunare, trimestriale ori anuale. Ei isi pot alege data de livrare, tipul de flori, culoarea sau pot lasa aceste aspecte pe seama designerilor florali.

Lansarea noii platforme e-commerce consolideaza pozitia Grupului Floria pe piata de floristica din Romania, prin cresterea prezentei in spatiul online. Din aceasta perspectiva, strategia de dezvoltare in urmatorii ani urmareste obtinerea de reprezentativitate la nivel urban national in Romania, atat in retailul traditional, cat si in cel online – mai precizeaza Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Citeste si:
WatchShop.ro va vinde ceasuri de peste 100.000 de lei în programul...
WatchShop.ro va vinde ceasuri...