Platforma de comert electronic ShopMania BIZ devine MerchantPro

MerchantPro este noul nume sub care functioneaza platforma SaaS de e-commerce ShopMania BIZ, care in 2019 a inregistrat afaceri de 500.000 euro, in crestere cu 15% fata de anul anterior.

ShopMania BIZ a devenit MerchantPro in urma unui proces de rebranding, potrivit unui anunt al companiei.

Schimbarea numelui s-a desfasurat simultan in toate tarile in care platforma autohtona de e-commerce are operatiuni. Functionalitatile platformei si ale celor peste 1.200 magazine active care utilizeaza MerchantPro nu au fost influentate de acest proces.

Schimbarea numelui este un pas necesar in dezvoltarea platformei de e-commerce, atat din ratiuni de piata, cat si din ratiuni de marketing si diferentiere. (...) Am dorit sa eliminam confuzia intre brand-urile ShopMania BIZ - Platforma de eCommerce, si ShopMania.ro - Comparatorul de preturi. Ambele sunt proiectele noastre, fiecare genereaza cate 50% din business-ul total al companiei, insa sunt doua servicii esential diferite, adresate unor publicuri si nevoi diferite, prin urmare am ales sa le separam complet si ca identitate”, a declarat Arthur Radulescu, director general ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro.

Investitii in functionalitati multi-channel si automatizare

Rebranding-ul face parte dintr-un plan de investitii al carui buget pentru 2019 si 2020 se ridica la 400.000 euro. Proiectul de investitii mai cuprinde dezvoltarea de clustere de functionalitati axate pe administrarea operatiunilor de tip multi-warehouse si multi-channel, automatizarea proceselor pe aceste zone functionale, precum si integrarea cu servicii third-party, in special cele de tip multi-channel si marketplace.

Citeste si:
TBI Credit si ShopMania BIZ, parteneriat pentru creditarea online
TBI Credit si ShopMania BIZ...

Platforma regionala tip SaaS pentru e-commerce

Aproape un sfert (24%) dintre magazinele online care folosesc platforma MarchantPro sunt din afara Romaniei, cele mai multe fiind in Serbia, Italia, Portugalia si Bulgaria. La nivel global, magazinele online care utilizeaza platforma MerchantPro au listate un numar total de 6 milioane de produse, dintre care peste 5 milioane sunt listate pe magazinele din Romania.

In prezent pe platforma functioneaza 1200 magazine active (cu activitate operationala), din care peste 80% sunt magazine premium (clienti cu abonament).

Abonamentele pentru planuri anuale pornesc de la 22 euro/luna, iar valoarea medie este de 45 euro/luna. Cel mai avansat abonament, Enterprise, costa 77 eur/luna.

Citeste si:
Ce soluții noi pregătește MerchantPro pentru comercianții din...
Arthur Rădulescu,...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri