Brandul de încălțăminte CCC anunță lansarea magazinului online pe piața locala, disponibil la www.ccc.eu/ro, începând cu data de 18 martie 2020.

CCC a intrat pe piata din Romania in 2012 prin intermediul unui francizor, iar dupa 6 ani compania mama a decis sa cumpere toate magazinele existente la momentul achizitiei, in aprilie 2018. In acelasi timp, brandul polonez a demarat in Romania o campanie de extindere si modernizare a retelei de magazine.

Suntem entuziasmați că am lansat canalul de vânzări online în România! Lansarea e-shop-ului CCC România este un pas important în strategia noastră de expansiune pe piața locală, deoarece ne dorim să fim tot mai pregătiți și deschiși către grupuri noi și dinamice de clienți. Prezența online ne va ajuta să construim o experiență de shopping plăcută și diversificată, care să întrunească așteptările actuale ale clienților. Sistemul de vânzări omnichannel pus la dispoziție de CCC este capabil să transforme procesul de achiziție parcurs de clienți într-unul ușor, plăcut și atractiv.” spune Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.

Lansarea magazinului online vine în contextul epidemiei cu COVID-19, când retailerii non-alimentari sunt puternic afectați de traficul inexistent din centrele comericale. Mai mult, tot mai mulți retaileri au anunțat ieri că închid magazinele din mall-uri, după ce au înregistrat vânzări zero în ultimele zile.

CCC România, magazin online

Prin noul serviciu e-commerce lansat, CCC România se adresează acelor consumatori care preferă să cumpere online și care apreciază confortul plasării de comenzi cu livrare direct acasă. Având un depozit complet automatizat și un sistem de gestiune centralizată în Polonia, grupul CCC oferă servicii eficiente din punct de vedere logistic și operațional pe fiecare piață unde brandul este activ și astfel, compania poate depozita o gamă foarte mare de produse pentru clienții săi din toată Europa.

Citeste si:
Kaufland plătește în avans cu trei luni taxe de 69 de milioane lei
Kaufland plătește 69 de...

Pe site clienții găsesc o selecție de branduri prezente în portofoliul CCC, pe care le pot achiziționa prin intermediul unor funcționalități. Magazinul online CCC România oferă încălțăminte, genți și accesorii pentru femei, bărbați, tineri și copii. Pe lângă colecțiile deja prezente și în magazinele staționare, magazinul online va avea diverse oferte în exclusivitate, de-a lungul anului. O secțiune de reduceri cu oferte speciale este deja disponibilă.

Printre avantajele noului site e-comm se numără și returul gratuit și ușor de realizat, fie direct în orice magazin CCC din țară, fie prin curier, în termen de 14 zile de la data recepționării coletului. În același timp, site-ul permite diverse metode de plată: prin transfer bancar, cu cardul sau cash la livrare.

Grupul CCC este unul dintre cei mai mari retaileri de încălțăminte din regiunea CEE și unul dintre cei mai mari producători de pantofi din Europa. Prin magazinele online disponibile în Polonia, în alte țări europene și acum și în România, CCC este unul dintre retailerii de top și pe segmentul e-commerce.

CCC se adresează femeilor, bărbaților și copiilor din toate categoriile de vârstă. Cu peste 1200 de magazine în 23 de țări și 50 de platforme mobile, în Europa și în alte părți ale lumii, CCC îi ajută pe clienți să își definească stilul și le oferă spații generoase, moderne de cumpărături, offline și online. CCC operează sub principiul “casă de branduri”, oferind mai multe branduri de încălțăminte și accesorii sub același acoperiș.

Citeste si:
Retailerul de incaltaminte CCC renunta la pungile de plastic
Retailerul de incaltaminte...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Magazinele închise din mall-uri, pierderi de ZECI de MIL. euro în fiecare zi
Setari Cookie-uri