Coronavirus | Glami: Se observă o scădere a traficului, dar cererea pieței de fashion pare să fie similară ca până acum

Motorul de căutare în fashion, Glami.ro, spune că observă o scădere a traficului pe platformă în aceasta perioadă, mai ales în momentele în care au loc conferințele susținute de autorități, dar cererea în piața online a rămas similară perioadei de până acum, scrie Retail.ro.

În contextul în care și-au închis magazinele fizice, retailerii de fashion au acum posibilitate de a vinde doar în mediul online. Dar cât de interesați mai sunt românii de îmbrăcăminte în aceste condiții, când majoritatea cheltuielilor se duc către alimente și medicamente? Elena Cobianu și Ioana Oprea, reprezentanții Glami România, au povestit pentru retail.ro. despre evoluția pieței online de fashion în această perioadă, evoluția Glami și măsurile luate în contextul pandemiei.

glami.ro este un agregator de magazine online de fashion, o platformă online care oferă cumpărătorilor posibilitatea de a vizualiza sute de mii de produse, de la diverse branduri. Este prima platformă de acest fel din România, lansată încă din 2017, ce combină conținutul de fashion cu acțiuni menite să ofere clienți magazinelor înregistrate în rețeaua Glami.

Care este impactul epidemiei COVID-19 asupra businessului Glami?

Momentan, impactul nu este semnificativ, deoarece clienții s-au orientat rapid majoritar spre online, în timp ce se observă o creștere în domeniile necesare (livrarea de produse alimentare, în principal). Comerțul electronic de modă este destul de stabil în România, prezentând o potențială scădere lentă pe parcursul următoarelor 2-3 luni, în opinia noastră. În comparație cu alte țări, precum Spania și Italia, unde situația Covid-19 este mult mai critică, în acest moment în România suntem încă stabili, cu doar o mică scădere a traficului, spune Elena Cobianu, Business Development Manager Glami.

Citeste si:
Un singur caz de coronavirus a dus la anularea a sute de zboruri...
Sute de zboruri anulate pe un...

Intenționează magazinele partenere să-și ajusteze bugetele în perioada următoare?

"Da, probabil că da, însă noi nu am observat nicio reducere drastică a bugetelor pentru clienții noștri actuali."

Citește mai multe pe retail.ro.

Citeste si:
COVID 20 iunie | Județele cu cel mai mare număr de cazuri noi
COVID 20 iunie | Județele cu...
Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri