Fashion Days anunță lansarea unui nou serviciu pentru clienții fideli, parte din investițiile companiei din ultimii ani, în scopul implementării unei serii de opțiuni unice pe piața online din România. Cel mai nou serviciu, disponibil din luna mai, le permite clienților Fashion Days să își recupereze banii pe loc, în cazul unui retur.

Serviciile dezvoltate de retailer au fost concepute pentru a întâmpina nevoile și stilul de viață al clienților, în care timpul și exigența joacă un rol esențial în evaluarea unui brand, luarea unei decizii sau alegerea opțiunii care conferă un nivel cât mai mare de încredere și satisfacție.

Cel mai nou serviciu, disponibil din luna mai, le permite clienților Fashion Days să își recupereze banii pe loc, în cazul unui retur. Cei care beneficiază de acest serviciu exclusiv sunt cei mai fideli clienți Fashion Days, care comandă frecvent și returnează responsabil. Clasamentul este făcut lunar și, în cazul unui retur, primii 150 000 de clienți fideli primesc banii înapoi pe card în maxim 30 de minute de la preluarea coletului de către curier sau în showroom-urile eMAG, fără a mai fi nevoie să aștepte verificarea coletului în depozit înainte de transfer.

Toți clienții Fashion Days beneficiază, de asemenea, de servicii rapide de retur și recuperarea banilor în 30 de minute de la verificarea coletului în depozit sau showroom-urile eMAG, dacă au salvat în prealabil datele cardului în cont.

Inovația în ceea ce privește beneficiile a reprezentat, în ultimii ani, o provocare constantă a retailerului online de fashion, pe care a transformat-o în cea mai rapidă și variată gamă de servicii de livrare și retur de pe piața online locală.

„În contextul actual, un brand relevant este acela care înțelege cum se schimbă nevoile clienților și își adaptează rapid oferta spre o experiență plăcută, rapidă și comodă. Această direcție a fost prioritară pentru noi în ultimii ani și o continuăm și în prezent, cu atât mai mult cu cât această perioadă a condus la o digitalizare accelerată a sectorului, în care atât piața de fashion și clienții se bazează preponderent pe online. Noul beneficiu oferă avantaje multiple atât pentru client, căruia nu i se țin banii blocați, cât și pentru întregul ecosistem, deoarece încurajează plata cu cardul și salvarea datelor cardului in cont, recomandări care îmbunătățesc întreg fluxul, plata fiind asociată unui card, și susțin, de asemenea, măsurile de prevenție Covid. Pentru cei care aveau temeri legate de retur, acum mesajul nostru e simplu: comanzi cu cardul, produsele vin repede și, dacă unele nu îți vin și vrei să le returnezi, primești banii extrem de rapid, deci nu e nevoie să fugi spre malluri pentru a evita riscul de a avea bani blocați pe o perioada lungă. ”, menționează Robert Berza, Director General Fashion Days.

Încurajarea plății cu cardul este un obiectiv pe care, prin poziția de lider fashion e-commerce în România, retailerul și l-a propus și l-a susținut încă din 2019, tocmai pentru aportul pe care îl aduce la fluidizarea întregului proces logistic, transpus în final în promptitudinea și calitatea serviciilor către client. În contextul pandemiei, recomandările contribuie de asemenea la prevenția răspândirii Covid și susțin măsurile luate de autorități și încurajate de jucători din mai multe sectoare de activitate.

Numărul tranzacțiilor efectuate cu cardul a înregistrat încă din 2019 un trend ascendent, iar impactul Covid a accelerat creșterea, ajungând la 58% din numărul total al tranzacțiilor în București & Ilfov și la 47% la nivel național în luna aprilie.

Fashion Days estimează un nivel similar al procentului de tranzacții efectuate cu cardul în luna curentă și pentru perioada următoare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri