Soluția globală Visa Direct permite trimiterea instant de bani între persoane fizice, business-uri sau, cum este cazul industriei de e-commerce, între magazinul online și cumpărător. România a fost chiar prima țară europeana în care Visa a implementat acest serviciu, iar eMag a fost primul comerciant online care a anunțat că banii clienților ce returnează produse plătite cu cardul vor fi rambursați imediat ce returul va fi soluționat.

Condiția pentru a beneficia de această soluție este una foarte simplă: clientul trebuie să plătească online cu cardul său Visa sau Visa Electron, să îl salveze în contul său eMag, iar în momentul în care este validat un retur banii sunt returnați instant pe cardul cu care a făcut plata.

“Clienții eMag au reușit să economisească în medie 2-3 zile la fiecare retur, iar banii lor au fost repuși mai rapid în mișcare. În ultimul an, 60% dintre clienții eMag care au făcut un retur au beneficiat de acest serviciu”, a declarat Mircea Balica, Payments & Platform manager în cadrul eMag.

Soluția a fost implementată recent și de Fashion Days, comerciant care promite returnarea banilor la maximum 30 de minute după soluționarea returului, în aceleași condiții ca în scenariul eMag.

Citeste si:
Cum poți plăti taxele și impozitele cu doar câteva click-uri și un...
În sfârșit, plata a zeci de...

Urmăriți în acest video din seria "25 de ani de inovație în plăți", powered by Visa, cum funcționeză această inovație prin care banii tăi sunt rambursați instant chiar pe cardul de pe care ai făcut comanda.

Vezi toate articolele din sectiune

Sursa foto: CHUYKO SERGEY_Shutterstock