eMAG integreaza platforma pentru plati SymphoPay la toate automatele Priority Pay din showroom-uri. Astfel, clientii eMAG pot alege sa faca plata cu cardul in rate fara dobanda direct in showroom la automatele pentru plata rapida, fara sa fie asistati de consultantii din magazin. In faza initiala, serviciul este disponibil pentru clientii Bancii Transilvania si cei ai Alpha Bank, urmand ca, in scurt timp, sa se conecteze la platforma SymphoPay si celelalte banci partenere.

Componenta inovatoare este conectarea bancilor intr-un singur terminal de plata, atat a tranzactiilor cu cardul cat si a ratelor fara dobanda, oferind astfel o solutie integrata de management a platilor conectata cu platforma eMAG, conform unui comunicat de presa emis de catre companie.

„Oferirea unei experiente de plata simplificata este o prioritate pentru noi, motiv pentru care am introdus in magazinele noastre automatele de scanare si plata Priority Pay, in care am integrat solutia dezvoltata de catre SymphoPay, care permite clientilor eMAG sa achite produsele si in rate fara dobanda. Rata de adoptie a depasit estimarile initiale, fapt ce ne motiveaza si mai tare sa continuam procesul de inovare si optimizare a experientei eMAG”, a spus Mircea Balica, Payments Platform Manager eMAG.

„Propunerea noastra catre banci si comercianti este transformarea platilor in oportunitati de crestere a profitabilitatii prin imbunatatirea relatiei cu clientii si optimizarea costurilor. Faptul ca unul din doi clienti aleg sa utilizeze in mod repetat acest canal de plata demonstreaza potentialul integrarii platilor intr-o experienta controlata integral de catre comerciant”, a spus, la randul sau, Daniel Nicolescu, CEO SymphoPay.

Pentru clientii ce opteaza sa utilizeze automatele Priority Pay din magazinele eMAG, timpul de efectuare a platii si obtinere a dispozitiei de ridicare a produselor s-a micsorat la o medie de 20 de secunde. Astfel, acestia au posibilitatea de a intra in posesia produselor comandate mai repede, fara a mai astepta la casierie.

Fondata in 2015 de catre o echipa cu experienta de peste 15 ani in industria platilor electronice, compania dezvolta o platforma de integrare a platilor si programelor de loialitate pentru banci si comercianti. Solutia este certificata de catre Visa si MasterCard si este conforma cu standardul de securitate PCI-DSS. SymphoPay a primit investitii de peste 1,4 milioane euro in doua runde de finantare conduse de GECAD Ventures si Early Game Ventures.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Top 50 brand-uri romanesti aduc valoare mai rapid decat economia