Achizitiile online sunt dominate de tricouri, incaltaminte sport si bluze, in timp ce in offline lumea achizitioneaza blugi, sosete/lenjerie intima si pe locul trei, tricouri. “Lumea achizitioneaza in offline pentru a simti produsul sau pentru ca nu stie exact ce marime poarta. Barierele tin, in general, de informare sau cu procesul de retur, in timp ce online-ul are marele avantaj ca poti achizitiona oricand, comod, economisind timp valoros. Totodata, promotiile online sunt mai vizibile”, puncteaza managerul FashionDays.

Numarul de produse in magazinul FashionDays s-a ridicat in iunie la 71.000 de produse, in crestere de la 43.000 in iunie 2017. “Black Friday-ul il vom ataca tot cu o crestere de 70-90% a gamei de produse”, previzioneaza managerul business-ului.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont