Românii cumpără din ce în ce mai mult online în pandemie, cu precădere articole sportive și de sezon

Odată cu relaxarea treptată a măsurilor de prevenire a răspândirii Covid-19, românii se bucură de o libertate mai mare de mișcare în afara casei, însă aleg în continuare cumpărăturile online atât datorită confortului, cât și a siguranței, comportamentul de consum în zona de fashion păstrând trendul ultimelor luni.

Astfel, pe platformele Fashion Days clienții au continuat să achiziționeze și în luna iunie încălțăminte sport de la branduri precum Puma, adidas Performance, Nike și Under Armour. La fel de cautate sunt si articolele sau accesoriile de sezon, clienții alegând să își completeze garderoba de stradă sau de vacanță cu tricouri, pantaloni scurți, costume de baie, sandale, ochelari de soare sau genți de la branduri precum U.S. Polo Assn, Guess, Fossil sau Tommy Hilfiger.

Fashion Days - reduceri XMAS in July

Fashion Days derulează în perioada 14 – 16 iulie cea mai amplă campanie de reduceri a verii, sub umbrela conceptului creativ “XMAS in July”. Iubitorii de fashion nu trebuie să aștepte perioada sărbătorilor de iarnă pentru a se putea răsfăța cu cadouri, Crăciunul vine mai devreme anul acesta pentru ei cu discount-uri de până la 70% pentru toate categoriile de produse, aplicate inclusiv anumitor produse din secțiunea Romanian Corner, platformă de vânzare dedicată brandurilor românești.

“În această perioadă, românii preferă platformele online, prezența lor fiind în continuare în creștere; este deja foarte clar că nu revin în magazinele offline atât de repede. În iunie, traficul în aplicația mobilă Fashion Days a crescut cu 78% față de aceeași perioadă a anului trecut, având aproape 600 000 de useri activi. Pentru ei și pentru toți ceilalți care ne vizitează de XMAS in July, am pregătit cel mai puternic eveniment de reduceri al verii, aproape similar cu ce reprezintă Black Friday în noiembrie. declară Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Printre brandurile cu cele mai mari discounturi se regăsesc Puma, Nike, Adidas si New Balance din zona de sport, Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Love Moschino sau Karl Lagerfeld pentru îmbrăcăminte, Pepe Jeans, U.S Polo Assn, Liu Jo sau Diesel pentru încălțăminte, Fossil sau Furla pentru accesorii.

Citeste si:
Brandul de pijamale Sofiaman, disponibil pe Fashion Days
Brandul de pijamale Sofiaman,...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Câteva exemple dintre ofertele campaniei XMAS in July:

  • Rochie plisată Ted Baker - 53% 449.99 RON de la 949.99 RON
  • Ochelari de soare GUESS - 52% 269.99 RON de la 569.99 RON
  • Geanta crossbody Liu Jo - 58% 299.99 RON de la 729.99 RON
  • Pantofi Puma RS-X Bold - 64% 189.99 RON de la 539.99 RON
  • Pantofi sport Calvin Klein - 73% 219.99 RON de la 809.99 RON
  • Tricou cu logo Levi’s - 49% 85.99 RON de la 169,99 RON
  • Ceas Armani Exchange - 45% 399.99 RON de la 729.99 RON
  • Pantofi cu toc Calvin Klein - 64% 259.99 RON de la 739.99 RON
  • Sandale cu toc Ted Baker - 50% 359.99 RON de la 729.99 RON
  • Pantofi sport New Balance - 56% 189.99 RON de la 439.99 RON
  • Tricou de bumbac Levi’s - 46% 79.99 RON de la 149.99 RON
  • Pantofi sport Puma - 73% 169.99 RON de la 629.99 RON

Fashion Days: cresc tranzacțiile cu cardul

Impactul Covid a accelerat creșterea tranzacțiilor efectuate cu cardul, acestea ajungând la aproape 60% din numărul total al tranzacțiilor în București & Ilfov și la 46% la nivel național în luna iunie.

“In trimestrul aprilie-iunie, în contextul pandemiei, am avut o creștere în Romania de aproape 80% a vânzărilor, iar în iulie, împinși de XMAS în July, ne dorim să ajungem la 100%. După prima zi în care am reușit să luam comenzi aprope 15 milioane de lei, pare care vom reuși să ne dublăm rezultatul lunar. Rezultatul se datorează faptului că am adunat peste 100 de mii de clienți noi în ultimele 4 luni, cumpărători care încep să înțeleagă din ce în ce mai tare avantajele shoppingului online: varietate enormă de produse, prețuri foarte bune, servicii rapide de livrare și retur și, mai ales în această perioadă, cumpărături în siguranță în noua paradigmă a distanțării sociale”, adaugă Robert Berza.

XMAS in July e un eveniment care se va repeta și în 2021, iar în ultimele luni Fashion Days a lansat de asemenea doua inițiative speciale în contextul crizei sanitare: Romanian Corner, care adaugă zeci de producători locali pe platofrma online, și FD Mall, dedicate magazinelor offline care își pot creste vânzările în aceasta perioada în care traficul mallurilor e scăzut.

Citeste si:
Cum poate un tool nou de inteligență artificială să-ți dubleze rata...
GLAMI: Un tool nou de căutare...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri