“Potrivit unui sondaj realizat de UniCredit, 37% dintre companiile intervievate consideră digitalizarea o mare oportunitate în contextul actual. De asemenea, 28% dintre companii consideră eCommerce-ul o prioritate chiar și pe termen scurt, iar 80% au declarat că eCommerce-ul este o prioritate, dar nu pe termen scurt”, spune Gabriel Jeflea.

Studiul UniCredit mai arată că 38% dintre companii au ales să își transfere activitatea în online pentru a rămâne funcționale.

”Dacă acum 10 ani, la precedenta criză, discutam de restructurări, acum paradigma s-a schimbat și vorbim de digitalizare, de o gândire nouă a proceselor. UniCredit a intrat pregătită în această nouă eră având în vedere că în ultimii ani ne-am concentrat pe adoptarea strategiei de digitalizare a modelului de business”, spune Gabriel Jeflea.

UniCredit, împreună cu Mastercard și compania de mobile ticketing londoneză Masabi au lansat anul acesta, în premieră, o aplicație pentru Societatea de Transport București, denumită B-Pay, prin care titlurile de calatorie pot fi platite cu cardul.

Gabriel Jeflea a participat la ecomTEAM 2020, eveniment organziat de wall-street.ro, powered by FAN Courier, VTEX (Main partner), eMAG (gold partner), UniCredit Bank (gold partner), P3 Logistic Parks (gold partner), Gun Media (silver partner), Retargeting (silver partner), DWF (silver partner), CBRE (silver partner), Merchant Pro (silver partner), Plăți Online (sponsor), Canopy (sponsor), Veranda Mall (sponsor), Libris.ro (supporting partner), ARMO (supporting partner). Parteneri media: Cariere, Retail-Fmcg.ro, SmartBill, eComJobs.

Sursa foto: Shutterstock