29 Martie 2021

Davidoglu, Macromex: Orice companie trebuie să facă două lucruri, permanent



Anul 2020 a fost un an aparte în care Macromex, una dintre cele mai mari companii de produse alimentare refrigerate, s-a concentrat pe cash flow și pe menținerea profitabilității companiei cât mai aproape de buget-ul inițial. Totodată, compania a continuat investițiile strategice, astfel că a finalizat depozitul de la Chitila, a spus, pentru VTEX România, Albert Davidoglu, CEO al companiei.

În 2021, Macromex se va concentra pe trei direcții majore:

  • Va relua investițiile în brandurile lor, Edenia, Corso și La Strada, atât din punct de vedere al comunicării, dar și al dezvoltării de noi produse;
  • Continuă să dezvolte soluții și parteneriate pentru canalul HoReCa, un canal greu încercat de pandemie și pentru care vrem să dezvoltăm soluții care duc la reducerea costurilor de operare, reducerea pierderilor și creșterea productivității;
  • Totodată, Macromex urmărește să fie mai aproape de clienții lor din Retail și HoRecCa, prin realizarea unei platforme online/B2B, prin care clienții să poată să-și gestioneze comenzile, facturile și plățile către ei.

Albert Davidoglu va fi prezent la European Digital Commerce, din 12 mai. Înscrie-te gratuit AICI și comunică cu sute de specialiști din comerț!

Citește materialul integral pe VTEX.com.



Citeste si