1 Septembrie 2022

Ce-i trebuie magazinului tău online pentru a atrage și menține un număr mare de clienți: sfaturi și idei de la experții ecomTEAM



Consumatorii au devenit mai pretențioși atunci când vine vorba de modul în care arată și funcționează magazinele online pe care își caută produsele dorite. În consecință, nici Google nu s-a lăsat mai prejos și a devenit mai atent la ce magazine online le arată în primele pagini de căutare. Despre cum să fii pe placul consumatorilor, dar și a motorului de căutare Google, vorbim în panelul „How does the best outfit for an online shop look like?”, din prima zi a evenimentului ecomTEAM, care se desfășoară pe 7 și 8 septembrie.

Pagini aerisite care se încarcă rapid, descrieri complete ale produselor, filtre intuitive și diverse metode de plată sunt doar câteva aspecte la care noi, consumatorii, ne uităm cu atenție. Cum faci ca magazinul tău online să îndeplinească condițiile necesare pentru a ne întoarce la el, dar și pentru a fi pregătit pentru o extindere peste granițe? Răspunsurile le vom primi de la experții prezenți în panelul „How does the best outfit for an online shop look like?”. Aceștia sunt:

  • Mihai Vînătoru - Co-founder & CEO DWF
  • Arthur Rădulescu - CEO & Co-founder MerchantPro
  • Cătălin Bordei - Managing Partner Innobyte
  • Augustin Dobre - CEO Twispay

Dacă reprezinți un magazin online și vrei să participi la eveniment, unde ți-am pregătit mai multe paneluri și workshop-uri ce tratează subiecte din industria de e-commerce, înscrie-te în formularul de mai jos sau trimite-ne un email la ecomteam@internetcorp.ro.

Dacă dorești să vizionezi acest panel online, intră AICI și selectează Attend for Free, butonul pe care-l găsești în dreptul secțiunii Free online conference.

Evenimentul ecomTEAM este powered by FAN Courier, are ca Main Partner VTEX, Gold Partners Cargus și Oney, Silver Partners DWF, eMAG Marketplace, cora, Gun Media, RTB House, Simplify by KLG, Strongo by KLG, MerchantPro, TBI Bank, OLX Business, Twispay și DHL Express România, în timp ce la categoria Sponsors regăsim Optimized, MTH Digital și Innobyte, iar la „Supported by” întâlnim companiile MKOR, Autonom și Roweb.



Citeste si