6 Aprilie 2023

Nouă opțiune Cargus pentru jucătorii din e-commerce: serviciul de retur pentru magazinele online



Cargus pune la dispoziția clienților serviciul de retur, completând, astfel, ecosistemul său de opțiuni de livrare rapidă dedicate comercianților online și cumpărătorilor acestora. Noul serviciu cu valoare adăugată este disponibil în întreaga rețea națională Cargus SHIP & GO și oferă magazinelor online control în timp real asupra procesului și condițiilor de returnare.

Returnarea produselor achiziționate poate fi personalizată la nivelul fiecărui AWB (perioada de expirare, adresa și modalitatea de retur, adăugarea unei etichete specifice etc), astfel încât comerciantul să poată beneficia de retrururi diferențiate într-un sistem automat.

Mai mult, serviciul de retur poate fi complet integrat, indiferent de platformele de e-Commerce folosite de comercianți.

“Fără îndoială serviciul de retur este foarte important pentru consumatori, atunci când decid să cumpere un produs online. Valoarea adăugată a serviciului de retur oferit de Cargus crește încrederea clienților într-un business online și reprezintă un avantaj competitiv pentru comercianți. (...) Studiile arată că un retur gratuit poate crește chiar și de 4 ori numărul comenzilor plasate de cumpărători”, precizează Oana Mandicescu, Chief Sales Officer Cargus.

Consumatorul poate returna automat un produs achiziționat online din oricare dintre cele 2.700 de puncte SHIP & GO din rețeaua Cargus.

Acesta are trei opțiuni de returnare a coletului, în funcție de alegerea făcută de comerciant la trimiterea coletului:

  • folosind o etichetă de retur pretipărită asociată cu AWB-ul de trimitere, pe care o primește în pachet;
  • returnarea rapidă cu ajutorul aplicației Cargus Mobile;
  • generarea unui cod de retur pe site-ul Cargus.

Serviciul Cargus de retur prin locațiile SHIP & GO este cu până la 70% mai ieftin, comparativ cu cel la adresă.

Retururile reprezintă un factor esențial în experiența de cumpărare și loializare a clienților, putând influența chiar și decizia de a cumpăra de la un anumit magazin online.

Potrivit sondajului Eurostat din 2022 privind comerțul electronic, proporția cumpărătorilor online a crescut în UE, de la 55% în 2012 la 75% în 2022. În aceeași perioadă, în România creșterea a fost de +41%.

Potrivit aceluiași studiu, 8 din 10 cumpărători online susțin că magazinele online trebuie să-și îmbunătățească serviciile de retur, iar 9 din 10 nu mai doresc să cumpere de la comercianții care oferă o experiență de retur slabă și ineficientă.

Opțiunea de retur Cargus le oferă consumatorilor posibilitatea de a returna un colet în rețeaua SHIP & GO în mai puțin de un minut. Serviciul de retur are o valabilitate maximă de 180 de zile.



Citeste si