Macromex, unul dintre cei mai importanți jucători în distribuția și producția de produse alimentare congelate din România, și start-up-ul românesc OptiComm.AI lansează Magico AI, un serviciu de predicție pe bază de inteligență artificială, integrat în platforma Bocado.ro.
Macromex va folosi serviciile OptiComm.AI pentru a-și optimiza diverse procese din business.
Prin utilizarea algoritmilor avansați de deep learning și a sistemelor AI, OptiComm.AI analizează și corelează multiple surse de date: comenzile trecute ale fiecărui client și alți factori care pot influența cererea, precum: sezonalitatea, starea vremii, evoluția salariului mediu sau perioadele de post, astfel încât fiecare client va avea o predicție personalizată și relevantă.
"Secretul prin care Macromex și-a păstrat poziția de piață a fost căutarea permanentă a celor mai inovatoare soluții tehnologice pentru a îmbunătăți experiența partenerilor din segmentul Horeca. Clienții noștri petrec 20% din timp pentru aprovizionare. Parteneriatul cu OptiComm.AI reprezintă un pas important în acest sens, oferindu-ne o metodă de a anticipa viitorul și de a reduce semnificativ timpul petrecut de partenerii noștri în procesul de aprovizionare. Comanda din platforma Bocado.ro se poate trimite acum cu doar două click-uri. ", a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.
"OptiComm.AI nu se limitează la a prezice cererea. Platforma noastră identifică scenariul optim de vânzări pentru fiecare companie în parte și prezice acțiunile necesare pentru a-l atinge. Alegerea făcută de Macromex validează capacitatea noastră de a rezolva provocări complexe din industria de retail și distribuție.", a adăugat Cristi Movilă, CEO OptiComm.AI.
Implementarea sistemului OptiComm.AI face parte dintr-o strategie mai amplă a Macromex de digitalizare și optimizare a proceselor operaționale. Soluția, care beneficiază de suportul unor parteneri tehnologici globali precum Microsoft, Google sau AWS, continuă să fie adoptată de companii importante din retail și logistică.