Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Altex România intenționează să
preia Brico Depot. Wall-street.ro a anunțat la finalul anului trecut intenția retailerului român de a face această achiziție.
Altex Romania S.R.L., parte din Grupul Altex, are ca obiect principal de activitate comerțul cu amănuntul al articolelor şi aparatelor electrocasnice, prin magazinele specializate, fizice, Altex şi MediaGalaxy şi prin cele online altex.ro şi mediagalaxy.ro.
Bricostore Romania S.A. este activă pe piața comercializării cu amănuntul de produse destinate proiectelor de tip do-it-yourself (DIY) din următoarele categorii: sanitare şi depozitare, construcții, electrice, instalații, încălzire şi răcire, bucătărie, produse pentru amenajări, unelte, plăci ceramice şi parchet, decorațiuni. Compania are 32 de magazine la nivel național.
De la gigantul Kingfisher, la grupul controlat de antreprenorul român Dan Ostahie
Anterior operațiunii, compania Brico Depot era deținută de Kingfisher Group Ltd, care
controlează la nivel mondial rețele de magazine specializate DIY.
În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că această tranzacție nu ridică obstacole
semnificative în calea concurenței efective pe piața romȃnească sau pe o parte substanțială a acesteia şi că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurențial normal.
„Acesta este un moment important pentru toți cei implicați, iar acest prim pas ne deschide noi orizonturi de dezvoltare și oportunități pe piața de bricolaj din România. Obiectivul nostru principal este să continuăm să ne dezvoltăm (...) Strategia noastră de creștere se bazează pe un model omnichannel, asigurând o experiență de cumpărare coerentă și plăcută pentru clienți, indiferent de canalul de vânzare ales. Doresc să transmit un mesaj de încredere tuturor clienților, angajaților și partenerilor Brico Dépôt”, declara Dan Ostahie, CEO Altex România, la finalul anului trecut.