După ce grupul eMAG a vândut anul trecut platforma sa de livrare a mâncării Tazz către gigantul internațional Wolt, noii proprietari au început procesul de rebranding și tranziția la aplicația care le poartă numele. În luna mai, acest proces s-a finalizat, iar Alin Șerban, CEO Wolt România a oferit mai multe detalii despre noua companie, inclusiv faptul că vrea să angajeze mai mulți IT-iști, dar și oameni în call center.
Alin Șerban a fost fondatorul și CEO-ul platformei Tazz, insă odată cu vânzarea către Wolt, finlandezii, deținuți la rândul lor de gigantul american Doordash, au achiziționat inclusiv acțiunile lui, nu doar pachetul majoritar deținut de către eMAG.
Wolt România caută IT-iști, dar și oameni care să lucreze în departamentul de relații cu clienții
„Wolt are planuri foarte mari aici, probabil că o să putem să facem într-un timp foarte scurt un nou tech hub în România. Sunt doar două în lume la Wolt, Berlin și Helsinki, ceea ce înseamnă că din nou IT-ul românesc își arată valoarea”, precizează Alin Șerban, General Manager Wolt România.
Întrebat de Wall-street.ro ce înseamnă concret un nou hub tech și unde ar fi localizat, Șerban precizează că echipa actuală, ce a făcut parte anterior din Tazz, va fi baza acestui tech hub.
„Așa cum arată lucrurile acum, cu siguranță într-un timp relativ scurt vom putea să angajăm oameni noi, să creștem echipa existentă(...)Astăzi avem în jur de 70 de IT-iști”, precizează Alin Șerban, care nu a oferit însă un număr concret legat de numărul de IT-iști pe care Wolt dorește să îi angajeze în România.
În acest moment, în departamentul de „customer service”, Wolt România are în jur de 300 de angajați, însă Alin Șerban precizează că își propun să mai angajeze încă în jur de 100 de persoane. Aceștia lucrează atât de acasă, cât și de la birou, politica Wolt România fiind aceea de a-i încuraja să vină și la birou pentru că „socializarea este foarte importantă”.
Comanda dublă, una dintre noile funcționalități. Parteneriatul cu Genius de la eMAG, „unul pe termen lung”
Întrebat de Wall-street.ro care e principala schimbare pe care clienții o observă odată cu trecerea de la Tazz la Wolt, Alin Șerban precizează că unul dintre cele mai importante aspecte ține de noile funcționalități.
„Dau un singur exemplu: funcționalitatea de comandă dublă, pe care noi înainte nu o aveam. Ai dat drumul unei comenzi și în 14 minute ai încă o fereastră în care pot să plasezi încă o comandă, pe același cost de livrare, de la un alt restaurant, supermarket etc.”, precizează Alin Șerban.
Legat de beneficiile pe care le au clienții cu abonamentele genius, oferite de eMAG, Șerban precizează că acestea vor continua să fie valabile, deoarece Wolt și eMAG au încheiat un parteneriat în acest sens „pe mai mulți ani”.