VIDEO Electryphy, primul brand românesc de echipamente de tenis, vrea să se extindă în SUA și să lanseze noi colecții

Sursa foto: Wall-street.ro

VIDEO Electryphy, primul brand românesc de echipamente de tenis, vrea să se extindă în SUA și să lanseze noi colecții

Cuprins Articol:
Electryphy, primul brand românesc de echipamente de tenis are planuri mari de dezvoltare în perioada următoare, inclusiv extinderea pe mai multe piețe la nivel global. Cristi Dragnea, co-fondator Electryphy, a fost alături de noi la Maratonul Interviurilor de la ecomTEAM, eveniment organizat de Wall-street.ro, unde a vorbit despre aceste planuri.

Afacerea Electryphy a pornit din pasiunea pentru tenis a lui Cristi Dragnea. Observând că nu există un brand românesc specializat în produse destinate jucătorilor de tenis, a simțit nevoia să lanseze o astfel de afacere, împreună cu Monica Nițescu. 

„Am pornit totul de la zero, branding, design, croială, producție, totul aici în România, cu companii românești”, precizează Cristi Dragnea. 

Consumatorul român de tenis, unul foarte atent la design

Compania își propune să creeze o comunitate, nu doar să vândă niște haine și accesorii de tenis. Dragnea descrie brandul drept unul cu valori precum originalitate, diversitate sau îndrăzneală. 

„Consumatorul de tenis din România este unul foarte atent la design. De aceea punem accent pe detalii, materiale și croieli”, adaugă reprezentantul Electryphy.

Inspirația pentru colecțiile deja lansate vine de la emoțiile și trăirile pe care le are un jucător de tenis pe teren și în afara lui. 

„Tenisul este un sport solitar, pe teren ești doar tu cu tine, treci prin diferite stări. Colecțiile noastre s-au inspirat din acest lucru, din emoții și trăiri. Colecția Triumph, de exemplu, vorbește despre ambiție și reușită, Physical e despre efort și muncă susținută, iar Elevate e despre pasiune, știl și eleganță ”, adaugă Cristi Dragnea.
 

Electryphy pregătește noi colecții, dar și extinderea în SUA 

Co-fondatorul Electryphy precizează că vor fi lansate periodic colecții, de două sau trei ori pe an, urmând să lucreze pentru acestea cu mai mulți designeri români. Brandul se va concentra de asemenea pe extinderea gamei de accesorii necesare jocului de tenis. 

„Vrem să devenim prima opțiune pe plan local pentru jucătorii de tenis amatori, dar și pentru cei profesioniști. Suntem deja listați online pe majoritatea platformelor. Suntem prezenți și în câteva magazine fizice din retail. Pe plan internațional suntem în discuții cu distribuitori și magazine din SUA, Ungaria, Grecia, Olanda”, povestește Cristi Dragnea. 

 

ecomTEAM este un eveniment organizat de Wall-Street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, EMAG Marketplace, Ebury, GLS, RTB House, Graia, ING Bank România, NETOPIA Payments, Daktela, Blik România, Corugă & Prodescu, Prim.io, Upswing, Ecommerce Today, base., Mavericks, Innobyte, Alt Express, PPC, BigConvert și cu suportul Consulting Hungary, Chocolissimo, Magnolia, Sabon, IWOODBE, Brooklyn Drinks Market.

Personalizate pentru tine