Batalia pentru cel mai rapid sedan din lume a ajuns sa se duca intre BMW si Mercedes, dar nu oficial, ci la nivelul tunerilor.
Totul a pornit cand cei de la Brabus au omologat recordul obtinut de Rocket, un CLS puternic modificat, care a devenit cel mai rapid sedan (din productia de serie) din lume.
In 2006, Rocket a atins o viteza maxima de 365,7 km/h si devenea la acel moment cel mai rapid sedan din lume, record care a rezistat pana acum.
Provocarea a fost acceptata de tunerul G-Power, care si-a propus sa vada tot ce se poate "scoate" din actualul BMW M5.
Modelul celor de la G-Power se numeste Hurricane si a trecut deja prin mai multe faze, primind imbunatatiri succesive.
Intr-o prima faza, M5 Hurricane a devenit cel mai rapid BMW din lume, motorul V10 de 5 litri primind doua turbine care au dus puterea maxima la 730 CP. Rezultatul a fost o viteza maxima de 360 km/h, atinsa pe pista de la Papenburg, Germania.
Luna trecuta cei de la G-Power au revenit pe aceeasi pista, dar cu versiunea RS a lui Hurricane. Practic, inginerii au marit presiunea de supaalimentare, asa ca motorul a ajuns sa dezvolte 750 CP. Viteza maxima atinsa (si omologata) a fost de 367,4 km/h, suficient pentru a-i lua titlul lui Brabus Rocket.
Acum, cei de la G-Power asteapta "raspunsul" celor de la Brabus, daca acestia vor dori sa continue competitia. Tunerul G-Power spune ca exista inca rezerve pentru motorul lui M5, care ar putea suporta o presiune si mai mare a turbinelor.
Sursa: Sotto