2 / 9

Cristina Savuica, Lugera: Oamenii de resurse umane trebuie sa fie puternici

"Daca pana in 2008 aveam cresteri de 30%, dupa 2009 am trait o degringolada. Am decis sa ne schimbam strategia astfel incat sa facem fata provocarilor de la acel moment. Daca adaptarea a fost usoara, partea de imagine a fost o provocare, deoarece am incercat sa transmitem o abordare noua si sa aratam ca suntem diferiti", a declarat in cadrul conferintei Cristina Savuica (foto), managing partner Republica Ceha si Romania in cadrul Lugera.

Ea a adaugat ca spre deosebire de alte elemente partea de logo a fost in special „un challenge”. „Ne-am uitat la oamenii de resurse umane si am observat ca sunt oameni puternici, intr-o piata in continua schimbare. Oamenii de resurse umane trebuie sa fie puternici. De aceea, am ales ca logo un leu. Avem acest leu care ne simbolizeaza puterea, iar langa el am adaugat o floare pentru a evidentia deschiderea noastra fata de companii”.

Reprezentantul Lugera a evidentiat, de asemenea, drept important in cadrul unei companii ca directorul general sa „se aplece” catre departamentul de resurse umane si sa sa incurajeze initiativa. „Totul porneste de la incurajarea unei idei. Succesul unei persoane este succesul companiei. Sa isi creeze un brand personal intern si extern puternic. Sa impartaseasca strategia. Managerul general sa considere managerul de resurse umane drept un partener”, a spus Savuica.

„Tot timpul aud ca doresc un HR care sa inteleaga business, sa cunoasca business. Astfel, managerii se asteapta ca HR-ul sa poate gestioneze cat mai bine talentul, sa cunoasca piata, sa fie creativ in training in conditiile unor bugete mici”, a mai declarat reprezentantul Lugera & Makler.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri