8 / 9

Liviu Mihaileanu, PwC: De ce ai nevoie de un sistem de management

„In PwC punem mult accent pe fluidizarea informatiei, pe replicarea experientelor acumulate astfel incat fiecare proiect sa aduca beneficii tuturor angajatilor nostri. Managementul cunoasterii este o dimensiune strategica in care investim puternic pentru ca toti consultantii PwC sa aiba informatia de care au nevoie, atunci cand au nevoie, in forma in care au nevoie. In EMEA am instituit o echipa dinamica, internationala, care lucreaza virtual si sustine tot acest flux de informatii. Noile tehnologii fac posibila existenta acesteia la nivelul intregii regiuni ca si cand ar lucra in acelasi birou” a declarat Liviu Mihaileanu (foto), manager PwC.

El a adaugat ca PwC a restructurat acest serviciu de "knowledge management" cu scopul de a oferi beneficii mai mari, a scurta timpul de acces la informatii si a le face disponibile la nivel global tuturor consultantilor retelei.

"Am preferat sa avem o echipa dinamica, bazata pe secondment-uri si externalizari de resurse din centre partajate in cadrul retelei. In acest moment, in PwC sunt peste 2500 de angajati in secondment-uri internationale. Dupa terminarea secondment-ului, care poate dura intre 6 luni si 2 ani, experienta internationala acumulata este folosita de firma locala", mai spus managerul PwC.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri