4 / 8

Valorifica entuziasmul cu care vin din vacante!

"Incercam in prima faza de dupa vacantele angajatilor sa transformam experientele lor din vacante in provocari personale la locul de munca. Ei isi povestesc experientele, ii incurajam sa si le transforme (o parte dintre ele) in obiective la locul de munca, atat individual, cat si impreuna cu echipa din care fac parte si ii ajutam sa sa si le indeplineasca", spune Calin Ile, director al hotelului Ibis Bucuresti Gara de Nord.

Ulterior, angajatilor Ibis li se stabilesc noi obiective. Obiectivele pe termen scurt si mediu sunt comunicat, discutate si analizate, pentru ca acum angajatii sunt dispusi sa se investeasca mai mult (fiind odihniti, reacomodati si ambitiosi) in atingerea lor, afirma Calin Ile.

"Personal, cred ca cel mai bun mod de a beneficia de angajati revigorat, implicati si eficienti dupa vacanta este sa le valorifici entuziasmul cu care vin din vacante, in special prin puterea exemplului pe care trebuie sa il dai ca manager. Cu cat vor vedea mai repede ca managerul depaseste starea de letargie si inertie din vacanta si se investeste in proiecte noi, cu atat mai repede se vor implica si ei. Pe scurt, valorificam experientele lor de vacanta, ii implicam repede in proiecte si obiective noi, si ii ajutam in realizarea acestor noi provocari personale si de echipa rezultate din cele precizate inainte (experientele de vacante si proiectele noi propuse)", a precizat Ile.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri