6 / 7

Birouri de cercetare in strainatate

Pentru a nu fi o simpla masina care formeaza viitori CEO, urmand exclusiv modelul american, HBS a deschis birouri de cercetare la Paris, Tokyo sau Bombay, care in fiecare an ii intampina pe profesorii de la Boston. Aici cu ajutorul unor adevarati profesionisti, acestia patrund in „inima” companiilor locale, reusind astfel sa pregateasca noi studii de caz dar si sa poata observa mai bine mediul de afaceri al unei lumi in continua schimbare.

„Anul trecut peste 50% dintre profesorii nostri au scris noi studii de caz, luand in considerare dimensiunea internationala. In acest fel am ales sa ne extindem frontierele la nivel international ramanand noi insine. Trebuie sa traim globalizarea ca o oportunitate, si nu ca o amenintare. Istoria ne-a demonstrat ca a nu face nimic este periculos, insa a face un lucru prost este si mai periculos”, sustine profesorul de la HBS, Krishna Palepu.

„Nu ne dorim sa fim cei mai buni, nici cei mai mari. Nu vom accelera dezvoltarea noastra, intrucat cheia succesului ramane calitatea profesorilor si acestia nu se formeaza de pe o zi pe alta”, explica Jay Light, decanul scolii, ce conduce in prezent peste 200 de profesori.

In 1908, odata cu crearea Harvard Business School, fondatorii sai si-au dat cinci ani pentru a experimenta aceasta noua modalitate de invatare. Astazi, dupa 100 de ani de existenta, experimentul a dat roade si foloseste cu succes aceeasi reteta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri