3 / 4

Outsourcing-ul castig cu doua taisuri

Similar outplacement-ului, cererea outsourcing-ului de servicii HR a crescut in criza, cu toate ca ponderea acestuia in cifra de afaceri a companiei este extrem de redusa.

De fapt, companiile de HR isi outsorseaza serviciile nu cu scopul de a genera cifra de afaceri, ci pentru a putea plati si mentine ocupat personalul care are putine proiecte, din cauza lipsei de oferte de munca de pe piata, sustin recruiterii.

Cu alte cuvinte, decat sa tina un angajat, desi nu are suficiente resurse pentru a-l plati, compania de resurse umane deleaga respectivul angajat sa se ocupe de o anumita parte a procesului de HR dintr-o companie client.

Pe de alta parte, Ochiana afirma ca cerera pentru outsorcing-ul serviciilor de HR a cunoscut o scadere pe fondul crizei, intrucat companiile prefera sa se descurce cu actualii angajati din departamente, fara a contracta un specialist din exterior, care i-ar mari cheltuielile.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri