3 / 4

Cinci schimbari in media si publicitate

In afara plecarii lui Marius Hagger de la conducerea Ringier Romania, sectorul de media si publicitate si furnizat alte patru schimbari de executivi in intervalul iulie – septembrie.

Compania Pagini Aurii, care detine 70% din piata de ghiduri clasificate din Romania, l-a numit pe Jesper Simonsen in functia de director general, in locul lui Marco Stettler (foto).

Executivul inlocuit a detinut anterior numirii sale la conducerea Pagini Aurii pozitiile de director general al Free Media Ukraine, subsidiara trustului Ringier AG, respectiv cea de director executiv al diviziei Free Newspaper din cadrul Ringier Romania.

Totodata, Christian Kauter, presedintele companiei de publicitate outdoor Affichage Romania, a demisionat. La momentul schimbarii, reprezentantii companiei nu au dorit sa faca vreun comentariu asupra succesorului.

De asemenea, jurnalistul Stelian Tanase, este noul director al postului de televiziune Realitatea TV, dupa ce l-a inlocuit in functie pe Catalin Popa.

Nu in ultimul rand, Robert Bene, cel ce a condus timp de doi ani operatiunile din Romania ale agentiei interactive Carnation Group, a parasit compania de la 1 august.

Noul country manager al Carnation Group Romania este Adrian Ghisa, care a ocupat pana in prezent functiile de senior account si media manager.

Carnation, o agentie interactiva full service infiintata in 1997, a intrat pe piata locala in 2008, prin deschiderea unui birou in Bucuresti.

Wall-Street a numarat 26 de schimbari la nivelul pozitiilor de CEO/presedinte/director general in trimestrul incheiat la 1 octombrie, un numar similar celui inregistrat in al doilea semestru. Cele mai multe mutari de executivi au avut loc insa in primele trei luni ale anului, iar ultimul trimestru ar putea relua tendintele, in contextul in care companiile isi stabilesc strategiile de business pentru 2011.

"Intr-adevar, toamna este momentul schimbarilor.In cazul pozitiilor de top, tratativele dintre manager si companii pe care le vor conduce pot dura si trei- sase luni. Instalarea in noua functie are de regula loc inainte de inceperea noului an calendarinstic, tocmai pentru a exista timpul necesar trasarii obiectivelor. Se ia in calcul si timpul necesar integrarii noului manager. Cu siguranta ca achiziile si fuziunile care au avut loc in anul 2010 vor atrage schimbari la nivelul executivilor", mai spune Mihaela Scarlat.








Inapoi la articol

Setari Cookie-uri