4 / 7

Fast-food-urile se bazeaza pe clientii corporatisti

Primele patru luni ale anului nu au fost foarte diferite de 2010 pentru comerciantii de produse tip fast food.

Managerul unei shaormarii din zona 1 Mai din Bucuresti e de parere ca fara clientii corporatisti, care isi comanda pranzul de la compania lui, afacerile ar stagna, daca nu ar suferi chiar pierderi majore.

“Primele patru luni ale anului nu difera aproape deloc fata de primele luni ale lui 2010. Noi avem o baza de clienti fideli, care vin din zona corporatista, de la firmele mari de la Piata Victoriei. Ei comanda produsele noastre pentru masa de pranz la birou. Fara acesti clienti fideli, care cumpara zilnic, vanzarile noastre ar scadea substantial”, a declarat respectivul manager.

El a adaugat ca nu se asteapta la nimic bun de la lunile de vara din acest an, cand baza lui de clienti va pleca in concedii, “pentru ca 2011 va aduce si prime si poate chiar mariri de salarii pentru ei”.

In timp ce fast food-urile de cartier spera ca finalul crizei sa le aduca clienti, prin deschiderea mai multor firme decat in anii trecuti, marile lanturi de restaurante anunta deschideri in locatii noi si isi afirma suprematia pe piata.

Nici statistica nu tine partea micilor vanzatori de produse de consum, deoarece inflatia anuala a urcat de la 7,6% in februarie la 8,01% in martie, depasind media asteptarilor analistilor, ca urmare a scumpirii alimentelor, potrivit datelor INS.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri