3 / 5

DPD Romania

Compania de curierat si logistica Dynamic Parcel Distribution (DPD) Romania, controlata indirect de Posta Franceza (La Poste) prin subsidiara GeoPost, nu a fost afectata din punct de vedere financiar de iarna aceasta, insa timp de cateva zile volumul de colete a fost mai redus cu circa 10%.

“Din punct de vedere financiar nu am fost foarte afectati, suntem in linie cu bugetul stabilit. Doar in cateva zile din februarie am simtit o reducere a volumului mediu de colete cu 5% - 10%”, a declarat Alin Gherman, director comercial DPD Romania.

Compania a inregistrat costuri mai mari cu 5-10% pentru carburant, in zilele cu zapada.

Pentru a compensa impactul cauzat de conditiile meteo extreme, DPD si-a extins colaborarile cu anumiti clienti.

“A fost o iarna mult mai dificila decat in anii precedenti. Ne-am confruntat cu dificultati doar pe traseele extreme, restrictionate de CNADNR. Am fost nevoiti, din motive de siguranta, sa decalam, anulam sau sa deviem anumite rute. Datorita drumurilor blocate la nivel national am fost nevoiti sa intarziem anumite livrari, insa am comunicat in timp real clientilor toate schimbarile, asa ca per total, nu am resimtit o scadere masiva a comenzilor”, a mai spus Gherman.

GeoPost a achizitionat in 2008 compania romaneasca de curierat Pegasus, care a ulterior a devenit DPD Romania. Compania functioneaza in regim de franciza si are la nivel de national o retea compusa din 110 francizori cu 74 de depozite si 12.000 de coletele livrate zilnic. Pe plan extern compania poate efectua livrari in 220 de tari.

Principalul centru de coletarie al companiei este la Sibiu, insa mai detine unitati la Bucuresti, Bacau, Brasov si Buzau.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri