1 / 5

Majoritatea companiilor simt nevoia unor schimbari substantiale

Taierile de costurile si eficientizarea sunt pentru majoritatea celor peste 250 de participanti la studiul Ernst&Young modurile prin care marjele pot fi imbunatatite. Mai mult 74% din respondenti spun ca trebuie sa faca schimbari substantiale in modelul de business pentru a-si mentine marjele.

In acelasi timp, multe din companiile respondente spun ca strategia taierilor de cost fara a lua in calcul un impact diferentiat nu a functionat.

Se impune, prin urmare, o mai buna abordare strategica care sa alinieze eforturile de reducere a costurilor cu obiectivele generale de business. Pentru a genera rezultate cu adevarat durabile, companiile au nevoie sa abordeze aceste masuri si dintr-o perspectiva culturala, astfel incat sa se asigure ca implementarea programelor de reducere a costurilor este potrivita atat pentru modelul lor operational si strategia companiei, cat si pentru angajatii sai.

Astazi, sefii companiilor de produse de larg consum nu mai sunt interesati doar de reducerea drastica a costurilor, ci si de identificarea strategiilor care sa aduca, pe termen lung, valoare adaugata companiei. Pentru a crea valoare pe termen lung e nevoie ca strategia aleasa de management sa aiba sustinerea si implicarea angajatilor.

Prin urmare, studiul realizat, la nivel global, de Ernst&Young arata ca firmele din domeniul bunurilor de larg consum trebuie sa se concentreze pe trei arii majore de actiune pentru a-si asigura rezultate sustenabile atunci cand decid sa faca eficientizari de costuri.

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.net

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri