3 / 5

Alinierea deciziilor cu strategia de business

Alinierea deciziilor cu strategia de business – astfel incat eforturile de reducere a costurilor sa se decida in concordanta cu strategia generala dar si cu modelul operational- este un al doilea pas pentru o strategie mai eficienta de reduceri de cost si maximizare a marjelor.

Astfel, pe langa cunosterea operatiunilor companiei, care iti permite sa iei decizii pe fiecare program in parte, companiile trebuie sa ia si masuri mai strategice. Legand eforturile de reduceri de cost cu strategia generala de business si cu modelul operational se poate delibera unde trebuie sa se opereze reduceri de costuri si unde nu.

Studiul arata ca cele mai multe programe de reducere a costurilor nu reusesc sa se mentina dincolo de perioada initiala de lansare. Organizatiile se concentreaza, in primul rand, pe initiative strategice si tactice care pot schimba modelul operational si genera reducerea costurilor generale si administrative. Insa, putine iau in considerare si schimbarile necesare in cultura organizationala care ar putea fixa aceste initiative in practica pe termen lung, se mentioneaza in studiul Ernst&Young.

In acest context, se impune ca organizatiile sa integreze politica lor de reducere a costurilor in strategiile generale de afaceri, precum si in cele individuale si de echipa ale angajatilor.

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.net

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri