2 / 4

Reforma in modelul de business pentru a obtine avantaje competitive

Rezultatele studiului confirma ca acele companii care isi inoveaza regulat modelul de business au sanse mai mari sa obtina avantaje competitive sustenabile. De altfel, cum spune Maria Pinelli, global vice-chair strategic growth markets leader la Ernst & Young“este mult mai dificil pentru un competitor sa copieze un model de business, decat sa copieze produse sau servicii”.

Companiile de succes din zilele noastre vor fi cele care isi vor schimba modelele de business din unele rigide, concentrate strict pe arii geografice, pe piete locale sau pe anumite produse, intr-unele dinamice, concentrate pe experientele clientului, pe generarea de valoare si pe rezolvarea de probleme.

In acest sens, Neil Heslington, managing director la Zytek Automotive, o companie specializata in producerea de tehnologii pentru automobile verzi bazata in Marea Britanie, considera ca: “Nu e cazul sa inovam doar de dragul inovarii. Inovatia trebuie sa rezulte intr-un produs care sa aduca venituri ce pot fi reinvestite, pe mai departe, in cercetare si dezvoltare. Prin urmare, e vorba de mentinerea unui echilibru corect intre investitiile potrivite si obtinerea de beneficii in urma lor”.

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.net.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri