4 / 11

Cum s-a produs diviziunea muncii in cadrul proiectului?

LIVIU SANDU: In baza experientei noastre de manageri in cadrul companiilor la care lucram, fiecare avand o experienta peste 5 ani in pozitii de management, am cautat sa impartim proiectul in parti egale si aferente specialitatii fiecaruia. Spre exemplu, eu lucrand in vanzari pentru logistica si transporturi, m-am ocupat mai mult cu inceputul proiectului care a presupus studiu despre piata de miere din Romania si elemente de logistica si transport. Am venit cu elemente noi la capitolul marketing, cautand sa ne diferentiem in piata. Datorita relatiilor bune de business am reusit realizarea produsului final (set mostre) intr-un timp record si la o calitate de produs final, apeland la sprijinul companiilor cu care lucrez in prezent. Colegii mei, Adrian si Gabi, s-au concentrat mai mult pe studiul si analiza pietei din SA, si pe analiza financiara a proiectului, ambii avand background in domeniul financiar.

ADRIAN ANGHEL: Am agreat la ce sectiuni vom lucra fiecare, nu neaparat avand in vedere profesia fiecaruia, ci mai degraba pe baza „confortului” cu modulele pe care le-am avut la EMBA. Dupa ce am avut toate partile lucrate de catre fiecare in parte am trecut cu totii prin tot proiectul, am facut ajustari, iar varianta finala a fost agreata de catre toti trei. Am avut uneori puncte de vedere diferite care au dus la negocieri intense, insa acest lucru nu a facut decat sa analizam si mai in amanunt sectiunile respective, iar rezultatul final a fost unul mult mai bun decat daca am fi fost de la inceput de acord cu tot ceea ce a scris fiecare dintre noi in prima faza.

GABRIEL MITRACHE (foto):
Am construit impreuna planul proiectului si am stabilit pentru fiecare dintre noi cateva capitole de care sa ne ocupam. Fiecare a facut cercetare timp de mai bine de 1 luna (materialele de cercetare le-am distribuit intre noi). Bineinteles ca mai mult sau mai putin backgroundul profesional a contat in distribuirea capitolelor, insa am aplicat impreuna multe dintre cunostintele acumulate de-a lungul modulelor de la MBA si am lucrat mult ca si echipa, completandu-ne unul pe celalalt.

Fiecare a realizat capitolele pe care le-a avut alocate intr-o anumita perioada de timp. Urmatorul pas a fost sa punem totul cap la cap si am inceput comentariile critice asupra continutului indiferent de cine realizase materialul.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri