4 / 12

Carrefour

In prima jumatate a anului 2013, Carrefour Romania a deschis 9 magazine de proximitate Express, toate in regim de franciza si 3 supermarket-uri: Market Republicii (Bacau), Market 1 decembrie (Constanta), Market Uvertura Mall (Botosani).

Carrefour a facut insa in prima jumatate a anului cea mai importanta miscare din piata, a deschis un magazin online, fiind primul lant de hipermarketuri din Romania care a inceput sa vanda pe Internet.

In zona de franciza compania a incheiat recent alte doua parteneriate pentru franciza Express cu Rost Com, care gestioneaza 15 magazine in Brasov si cu Traditional Ecologic, firma care opereaza un numar de 5 unitati situate in Bucuresti si Ilfov. Compania mai are parteneriate cu Angst si Gulliver.

Oficialii Carrefour au explicat cererea de franciza prin faptul ca in acest moment, foarte multe retele, dar si independenti, isi dau seama de nevoia de a-si moderniza magazinele dezvoltate pe cont propriu

"Un francizat trebuie sa fie de incredere, un bun comerciant si pasionat de satisfactia clientilor sai. In general, trebuie sa aiba un comert deja existent, cu suprafete de vanzare de peste 70 mp, care sa respecte criteriile de etica comerciala agreate de catre Grupul Carrefour, mai spun oficialii companiei.

Grupul francez Carrefour, prezent in Romania cu trei formate de magazine - hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate, a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, cu 3% mai mari fata de valoarea din 2011.

Carrefour oprereaza peste 120 de magazine in Romania dintre care 24 de hipermarketuri.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri