4 / 5

retailArena 2014 - 4 - 6 noiembrie

Wall-Street.ro organizeaza in aceasta toamna a doua editie a conferintei retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online din acest an.


Evenimentul va avea loc in perioada 4 - 6 noiembrie, la hotel Howard Johnson din Bucuresti. Dupa o prima editie de succes in 2013, in cadrul careia au fost atinse subiecte “fierbinti” precum extinderea agresiva a marilor retaileri sau relatia dintre producatori si lanturile de magazine, in 2014 retailArena va fi strucurata pe trei zile distincte, reunite in jurul unei idei centrale: amprenta digitalului in magazin, produs si extindere.



4 noiembrie, prima zi a retailArena este dedicata felului in care retailerii si proprietarii de spatii comerciale regandesc expansiunea, dar si felul in care arata in prezent proprietatile din portofoliu pentru a avea succes pe o piata in schimbare, in care mediul digital castiga tot mai mult teren. Specialisti in retail, imobiliare sau comunicare vor dezbate tendintele si prezenta solutii inovatoare.


Intr-un context in care digitalul prinde avant nu doar retailerii trebuie sa aiba o prezenta tot mai activa online ci si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. Cele mai noi tendinte, dar si studii de piata si best practice in domeniu vor fi capetele de afis pe 5 noiembrie in a doua zi a conferintei retailArena.


6 noiembrie va fi ziua dedicata vanzarilor multichannel. Intr-o piata in care aproape saptamanal exista o noua intrare majora pe segmentul de e-commerce devine din ce in ce mai importanta o abordare consistenta si unitara a tuturor canalelor de vanzare pentru a se crea o sinergie cat mai buna. Cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet veti afla alaturi de marii jucatori si specialistii din e-commerce intr-o zi plina cu dezbateri, studii si prezentari interactive.


Per ansamblu, iti oferim 3 zile pline cu informatii de ultim moment din domeniul retailului, aplicatii practice din strategiile de marketing si vanzari ale unor companii importante din domeniu si networking cu actualii si viitorii parteneri de afaceri intr-un mediu relaxat.


In curand vor fi anuntati si speakerii evenimentului si vor demara inscrierile. Daca te intereseaza sa participi la retailArena ne poti lasa aici datele tale de contact pentru a te tine la curent cu noutatile.


Costurile


De asemenea, daca doriti sa participati la eveniment puteti beneficia de un discount Early Bird (EB) de 30% pana la 5 octombrie, ora 24.00. Preturile de lista care va asigura participarea la eveniment sunt:

  • Participarea la o zi din cele trei ale evenimentului: 30 euro (TVA inclus) sau 21 euro in perioada EB
  • Participarea la toate cele 3 zile ale evenimentului: 75 euro (TVA inclus) sau 52 euro in perioada EB
  • Reducerile de grup se acorda la peste 3 participanti de la aceeasi companie. Va rugam sa ne contactati pentru o oferta personalizata.

Inscrierile se inchid pe 3 noiembrie.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri