2 / 12

Mario Coletti, Geometry Global: Brandul este cea mai buna banca de date

Brandul reprezinta cea mai ridicata forma de comprimare a datelor, iar magazinul este o banca de date pe care orice retailer trebuie sa o utilizeze, a declarat Mario Coletti, channel planning director Geometry Global in cadrul conferintei retailArena – Innovation in Retail.

Cei mai valorosi retaileri sunt cei care utilizeaza datele colectate despre clientii lor, acesta fiind cazul Amazon, Wal-Mart sau Home Depot, companii ce ocupa primele trei pozitii in clasamentul celor mai valoroase trei branduri din comert din lume.

“Nu e vorba de cat de mult vinzi ci de cat de bine folosesti datele despre clienti. Daca te adresezi consumatorilor de peste 45 de ani ca retailer, necesitatea de a include online-ul in comunicare este redusa. Insa daca vorbim de consumatorii tineri, online-ul este fundamental pentru un business. Acestia au inceput sa aiba mai multi bani in buzunare, ei sunt viitorul business-ului tau. Trebuie sa intrebi cat de digitali sunt consumatorii tai si cat de digitali vor fi peste cativa ani”, a declarat Mario Coletti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri