2 / 8

Generatia care dicteaza noua revolutie in retail

Dupa millenials, generatie care a venit cu elemente noi, pastrand insa si directiile majore ale predecesorilor, viitorul retailului de astazi va fi trasat de iBrains. Acesti tineri care inca nu au putere de cumparare, dar care vor deveni esentiali pana in 2010.


Studiul GFC releva ca 93% dintre parintii celor mici spun ca deciziile de cumparare sunt influentate de acestia. Deci, desi ei nu au portofel, determina achizitiile celor care au putere de cumparare. Tinerii sunt dependenti de tehnologie, impartasesc pe retele sociale inclusiv ceea ce cumpara, sunt pe toate platformele sociale, sunt foarte sceptici mai ales in oamenii de marketing.


„Sunt mai dispusi, surprinzator, sa cumpere in magazine, fata de millenials. Ei nu vad nicio diferenta intre offline si online, asteptandu-se ca brand-urile sa le ofere experiente similare indiferent de mediu, le pasa mai putine de promotii, sunt “mobile first”, iBrains isi alimenteaza deciziile din social media si sunt conectati inclusiv la realitatea amplificata”, a explicat Romaina Ardelean.


Nevoile lor sunt, in mod evident, diferite de ceea ce este normal acum. Asa ca schimbarile vor fi majore si provocarile pe masura.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri