4 / 8

Noile reguli din retail - cum se adapteaza Paco sau Penny

In mijlocul unor discutii foarte ample despre schimbarile din retail si nevoile din ce in ce mai diferite ale consumatorului, toti retailerii trebuie sa se adapteze. Feliciu Paraschiv a explicat ca Paco a experimentat cateva masuri in diverse magazine, in directia de apropiere fata de clienti. Astfel, in doua magazine au fost deschise raioane de fast-food pentru acasa si pentru ca acest concept a avut succes, urmeaza sa extinda si in alte magazine, in special cele din apropierea liceelor sau scolilor. De asemenea, un alt experiement a fost deschiderea unui magazin in mediul rural.


Pacu Supermarkets a avut in 2016 afaceri de 15 milioane de euro iar in prima jumatate a anului cresterea afacerilor a fost de 17%.


"Este nevoie de apropiere de clienti si de executie impecabila a actului de comert. Trebuie sa fim in inima si in sufletul clientului. Avem clienti fideli, care ne reviziteaza la cateva zile si mizam foarte mult pe elemente de apropiere dintre parti: incurajam angajatii sa rosteasca numele clientlor, sa aiba o conversatie cu ei", a mai spus Feliciu Paraschiv.


“Nu ar fi greu pentru noi sa ne extindem cu magazine online in Romania, pentru ca deja avem cunostinte si experienta in acest domeniu la nivel de grup, iar acest lucru poate fi un avantaj pentru noi pe aceasta piata. Penny Market are o prezenta in online prin strategii de marketing, dar nu are in plan sa deschida un magazin online in urmatoarea perioada”, a precizat Oliver Eifler (foto jos), manager general Rewe Romania, in cadrul evenimentului Retail Arena.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri