3 / 7

CofeeRight, zece locatii in 2007 si planuri de extindere pentru 2008

Pentru CofeeRight, brand apartinand Gregory’s Romania, filiala romana a lantului elen Gregory’s, anul 2007 a pus bazele unor planuri de extindere cu inca patru locatii noi in zone de interes: Piata Dorobanti si Piata Charles de Gaulle, dar si Piata Romana, unde compania a pierdut o locatie importanta in urma unor dispute cu proprietarii acesteia.

In provincie, Gregory’s va deschide alte unitati in Pitesti, Ploiesti si Constanta, mizand in continuare pe conceptul “take-away”. "Piata din Bucuresti este una stradala si una a birourilor”, ne spunea Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania. Cele mai profitabile locatii raman cele situate in aeroporturi si gari, unde traficul extrem de intens garanteaza o clientela importanta in zona Otopeni, Piata Victoriei sau Piata Universitatii.

Gregory’s detine in Romania zece locatii situate in capitala. In primele noua luni, compania estimase un volum de vanzari in valoare de 3,46 milioane de euro, anticipand un total de 4 milioane de euro la sfarsitul acestui an, fata de cele 3,35 milioane de euro obtinute anul trecut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri