3 / 6

Remedio va deschide prima farmacie online la sfarsitul lui 2008

Reteaua de farmacii Remedio, parte a grupului Montero, are in plan deschiderea unei farmacii online pana la sfarsitul anului acesta, pe fondul sesizarii potentialului pietei de profil si a beneficiilor aduse de serviciile online in general.

“Site-ul nostru de prezentare are deja sectiuni pentru pacientii nostri si suntem convinsi ca prin oferirea acestui serviciu venim in intampinarea unei categorii extinse de public. Exista un potential extraordinar pentru acest tip de serviciu, mai ales in orasele in care majoritatea persoanelor au acces la Internet”, a declarat, pentru Wall-Street, Amalia Georgescu, directorul general al lantului de farmacii Remedio.

Reprezentantii companiei considera ca, in urmatorii ani, majoritatea lanturilor de farmacii vor prelua acest tip de serviciu, in conditiile in care exista o categorie de clienti care prefera sa-si faca anumite cumparaturi pe Internet si sa plateasca prin card. “Sunt convinsa ca in urmatorii 2-3 ani tot mai multe companii, si nu numai din industria farmaceutica, vor pune la dispozitia clientilor sai acest serviciu”, a mai spus Georgescu.

Implementarea unui astfel de proiect inseamna si rezolvarea unor probleme care intervin la nivel de coordonare a business-ului. “Accesul la Internet si logistica, distributia intr-un timp cat mai scurt sunt cei mai importanti factori care trebuie luati in considerare la demararea unui astfel de proiect”, crede directorul general al companiei.

Pe de alta parte, exista o serie de beneficii care nu pot fi trecute cu vederea, mai ales avand in vedere amploarea e-commerce-ului. Cele mai importante avantaje tin de imaginea companiei, intrucat este vorba despre un nou canal de comunicare si o noua modalitate de interactiune cu clientii.

Publicul-tinta va ramane acelasi ca si in cazul farmaciilor propriu-zise – femeile, ele fiind cele care se asigura ca nu lipsesc din casa cele mai uzuale medicamente si produse cosmetice si dermocosmetice – dar cred ca vor exista din ce in ce mai multi adepti ai acestui mod de a face cumparaturi si in randul tinerilor, mai ales daca vorbim de cupluri si familii tinere”, a mai precizat Georgescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri