5 / 6

NaturaPlant, un colt de natura de cateva sute de mii de euro

Acum 5 ani, cand George Lemnaru a demarat proiectul magazinului online NaturaPlant, nu multi erau aceia care ii dadeau sanse de izbanda. „A fost interesant pentru ca multi ma intrebau la inceput: «cine crezi ca o sa cumpere produse naturiste cand le poti gasi la orice colt»? Acum vanzarile sunt de peste 20.000 de euro pe luna in conditiile unei rate destul de bune a profitului. In plus, obtinem venituri destul de bune si din publicitate", isi aminteste Lemnaru, managerul companiei Tevin Solutions, care opereaza NaturaPlant.

Cu o investie initiala de 500 de euro, NaturaPlant a ajuns in 5 ani sa onoreze peste 1.000 de comenzi lunar, cele mai multe dintre ele fiind inregistrate in perioada ianuarie-mai. Cu o echipa de 5 oameni, plus alti 4 din partea Rompamex (companie care detine 50% din marca NaturaPlant), magazinul online are vanzari din produse si din publicitate de peste 200.000 de euro in 2007 si un potential de crestere a cifrei de afaceri in 2008 de 50%, potrivit datelor companiei.

„Daca pana acum piata era dominata de magazine virtuale de produse naturale, in 2008 se va dezvolta mai mult piata de farmacii online, aceasta fiind o piata cu mult potential nevalorificat in Romania”, a declarat, pentru Wall-Street, Lemnaru.

De asemenea, managerul magazinului online NaturaPlant crede ca anul acesta vom asista la o „educare” a producatorilor care vor descoperi beneficiile promovarii online, intrucat in momentul de fata exista foarte putini jucatori in industria de profil care constientizeaza importanta farmaciilor online.










Inapoi la articol

Setari Cookie-uri