8 / 9

Balanoiu, OneStop.ro: Produsele de larg consum, mai dificil de vandut online

Viorel Balanoiu, Managing Partner la Shop Online SRL, compania care opereaza magazinul online OneStop.ro, considera ca produsele de larg consum se dovedesc a fi mai greu de vandut online si pentru ca oamenii sunt influentati de factorul emotional, prin faptul ca vor sa le vada sau ca prefera o anumita marca.

„Produsele de larg consum nu sunt nevandabile online, dar mai dificil de vandut. In general online-ul vinde bine produse scumpe, cu caracteristici tehnice, complexe. In schimb, pentru celelalte produse din segmentul FMCG, cele alimentare de exemplu, ar putea interveni anumiti factori care duc la reticenta pentru achizitii online: nevoia de a atinge produsul, de a verifica starea acestuia”, a spus Balanoiu.

Acesta crede ca succesul va fi de partea celor care vor sti cum sa aduca aceste produse mai aproape de client, de a substitui nevoia de apropiere de produs cu alte facilitati. "Apoi, ar fi interesant de studiat succesul unei afaceri online bazata pe specialitati neperisabile, si care nu se gasesc in retail”, adauga Balanoiu.

Oficialul OneStop.ro spune ca daca in cazul magazinelor clasice, clientul suporta costurile de transport, insa in cazul unui magazin online de produse de larg consum acesta trebuie sa isi asigure o retea de transport.

De asemenea, Balanoiu apreciaza ca segmentul online de FMCG va lua amploare atunci cand consumatorii vor incepe sa achizitioneze online toata gama de produse necesare familiei.

Viorel Balanoiu vede o oportunitate in vanzarea produselor de tipul FMCG intr-un magazin online. “Planurile de viitor prevad o dezvoltare continua a categoriilor de produse, iar produsele de larg consum se regasesc in categoriile vizate pentru extindere”, a mai spus acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri